AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(^^)My new Headings.

Saya mendapat inspirasi daripada perkataan yang sangat mudah di atas laptop atau mana2 papan kekunci.Lepas ni nak masukkan tikus tikus a.k.a tetikus. Well,isu kali ini adalah...Aku bangun pagi dan menulis msg kepada seseorang. Kemudian aku mendapati msg aku gagal dihantar.Eyhh!!x mungkin kredit ku habis. Setelah bersoal jawab dengan gang, baru ku tahu ada masaalah talian telekomunikasi. Aduh, mengapa ini semua harus terjadi. Hahaha. Jika masaalah ini masih belum selesai dalam masa 1 jam. Memang rugi la syarikat berkenaan sebab jutaan msg x dihantar dan ribuan panggilan tidak akan dibuat pagi ini. Hehehe.. :)
In my folder. Take some picture and edit it!! (>,<)
Ambil kamera dan snap-sana sini. Dapat la original design by Me for my new headings. Well, lepas ni aku nak lihat apa benda yang nak ditulis. dan persoalan aku pada diriku hari ini adalah. Apakah tujuan blog QWERTY ini?

1 Comment:

AkuMalas said...

Dah tukar dah.. no more QWERTY.. now AKU MALAS!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...