AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(0.0) Lamborghini CRAZY

Kerja sebagai pekerja biasa dengan gaji Rm4K pun x dapat bayar kreta ni agaknya.Ni kreta mewah ni!!kreta MEWAH!!! Lamborghini adalah kereta mewah (Ulang suara) yang hebat. Bukan dari segi rekaan malah kekuatannya juga. Aspek keselamatannya juga memang memenuhi syarat. Sebelum ini lamborgini tidak pernah mengeluarkan kreta SUV! kini mereka telah... Telah buat SUV!!  

Sampai mati pun aku kerja tak akan dapat bayar kereta (kreta) ini... Memang hebat! agaknya tahan calar ke kreta ini? maklum lah..kreta biasa menjadi sasaran orang2 yang dengki. Pengecut betul lah.. kalau berani jumpa depan2 bawa berbincang. Ni kreta pula menjadi mangsa..Kreta bukannya pandai lawan balik pun jika dicalar.. Apa dia ingat kreta tu gatal dan nak tolong garukan..memang gila la org macam tu...Ops terkeluar topik dah..hehehe..Ni hah gambar kreta Lamborghini yang baru tu, mari hayati bersama:




Nak baca maklumat selanjutnya bolehlah klik di sini http://carscoop.blogspot.com kalau nak beli sebiji or tempah lebih baik u all klik kat sini... http://agakmustahil,kalau,aku,beli.KOM. (^,^) Sebagai tambahan saya nak tunjukkan kereta-kereta Lamborghini yang ada sebelum ni.. Kalau harga second hand pun masih mahal juga agaknya.



Ni sedikit sebanyak mengenai syarikat terkenal ini:

Jom nyanyi sama2!! Ada lembu nak jaga..ada lembu nak jaga..du..duuu...du..duu..hehehhe..have a nice day!



0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...