AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(*.*) Bapak YAMAHA RXZ

Sejenak melihat moto lamaku, waduhh..ada perasaan yang menerpa jiwaku..terasa antik dan unik. Mana ada lagi moto ni dikeluarkan. NAk cari alat ganti pun susah..Tu yang aku banyak ganti part2 tu dengan part RXZ. Ni dah kira gabungan RX dan RXZ la!hahaha!


Mana tak nya.. Rm4 riban (Ribou/Ribu) terbang untuk beli rangka, blok enjen, gasket, (ori) Kaburator + Exzos + Kusyen + dan lain2 tu guna alat ganti lain la.. Maklum la kat tempat kami ni susah nak cari benda ori yang murah. Ok!! dah puas melihat penangan moto lamaku!? mari kita hayati pula saudara mara RX yang lama! lagi ranggi! dan diubah suai sehingga tahap MALATOP!








Ok..ada di antara gambar2 ni aku ambik dari blog moto. So silakan lepak di blog berkenaan.Hehehe.. (^^) 

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...