AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(>.<) Kasut semasa sukan!?

Semalam aku menyertai KOT (Kejohanan Olahraga Tahunan)  IPGM Kampus Sarawak (dulu IPGKS Miri) . Sedang aku berjalan...wa laooo ehh!! kacaknya kasut!hebatnya kasut!! ada yang ditinggalkan di atas kanvas!sebab tuannya sedang buat acara yang tidak perlu menggunakan kasut agaknya. Ada kasut yang pelik!jenama yang tak pernah ku lihat! jadi saya kongsikan gambar kasut2 itu di sini!

 kasut di atas hanya ada 2 warna.. tapi setelah ditanya emounya nya.."walaupun DUA warna tapi harga melebihi DUA angka!!"
 Silaunya kasut ini..dah dicuci menggunakan Daiya kot..
 Jangan risau... semasa sukan tu saya dapati tiada sesiapa yang kehilangan kasut. Kalau pakai kasut tu pastikan bau kasut tu perrggghhh... biar hilang mood golongan yg panjang tangan tu nak ambik kasut SUpra u yang mahal tu! Kalau pakai kasut macam Justin Biber kan best juga kan?

 ini kasut dan selipar masa kini SELIPAR+KASUT= Ipar Sut (Kekekekke)
 Kasut shopping pun boleh jadi kasut sukan? biasa la..sekarang ni rekaan fesyen makin maju..kasut ni serba boleh. boleh diggunakan untuk pelbagai acara dari shopping sehingga ke ladang dan sawah.
 boleh pakai shopping la kasut di atas tu..
 saya suka warna kasut di atas..memang tenang.. pasukan lawan pun x jadi nak lawan bila melihat warna hijau yang menenangkan itu..hebat. HULK MODE!!!



 EH?kaki aku la..hahahaha..pakai selipar Nike T90. Sweet...
 Jenama ATM? mesen ATM juga ke?kasut yang dapat mengeluarkan duit..hebat!




 Gambar di atas!!kasutnya sangat KIUT!!! rasa happy nak berlari dan bersukan!
 EH? ada kelihatan jari jemari kaki!
Kasut kung fu pun ada!!hebat la!hahahah!!nice shoe! memang terbang la orang yang pakai kasut ni nanti! laju giler bila berlari!jarak jauh pun x keletihan!

Sememangnya dengan peruntukan yang ada.. kreativiti dalam memilih fesyen dan kasut akan sentiasa berputar. Semasa sukan ini lah saya mendapati pelbagai jenis kasut yang ada di dalam IPGKS Miri. Biasa la boring dan muak dah mata melihat kasut formal a.k.a. kasut kuliah. Sekarang saya dah cuci mata menghayati kasut2 kawan2 friend2 gang2 saya semasa sukan. ~TQ (^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...