AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(O.o) Catan Aku tuh!!

Sedang2 lepak di pusat sumber aku terlihat permandangan dimana perhiasan di pusat sumber  IPGM Kampus Sarawak (dulu IPGKS Miri)  Miri adalah hasil kerja Pengajian SV. Banyak jenis aliran catan tu.. saya terlihat karya saya juga pun ada. Hehehe.. x sangka juga kerya saya yang tak seberapa handsome pun masuk juga. Hahaha, seronok melihat suasana ini, pihak IPGM Kampus Sarawak (dulu IPGKS Miri) Miri menghargai karya student nya. Pengurusan yang menghargai hasil kerja pelajar akan membuatkan pelajar rasa dihargai dan ini akan meningkatkan motivasi pengajian2 tertentu. 

Kelihatan dari jauh sebaris karya catan... tema tumbuhan dan apa di hujung tu..?
Di hujungnya lebik bertemakan Malaysia..
 Ini saya punya.. Hehehe...Mix Art.
Check karya lain di AKU Malas JPEG
~  Jom berkarya (^^) TQ~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...