AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(+.+) Terbang Ke Awan Melihat Sekolahku

Puas aku terbang ke awan menggunakan google aku akhirnya dapat melihat permandangan indah dari awan dan beru mengetahui skala IPGKS Miri dari satelit. Ini rupanya petanya. Walaupun belum diupdate oleh pihak google saya dapatu ada la..sama sikit. Sebab sekarang lebih modan dan maju.. banyak penambahan yang telah kita kecapi di negara yang makmur ini.

Kenapa saya postkan gambar ini? Nak bagi u all tengok dan melawat tempat yang indah ini la. X perlu susah2 download dalam web yang berbayar gara2 untuk peta itu ini..hey, ini x lengkap la peta  ni. Hahaha.. sekadar nak buktikan bahawa Tempat saya study tu depan pantai!waahhh.. kalau terlibat dengan kawad ancaman Tsunami tu dah pernah dah..hehehe..syukur sehingga masa kini masih selamat..Maklumlah pantai tu menghala ke utara dan jauh dari kawasan pertemuan plat tektonik..bukan Tektenuk..Hahah! jom hayati pemandangan dari atas ni. Kita share2 ma..kita kan Friend..hehehe. Mempersembahkan Peta IPGKS Miri (IPGM Kampus Sarawak, Miri)

inilah gayanya bila kita skodang tempat saya belajar ni dari atas


Dalam lingkungan merah itu sahaja la tempat aku study, depan pantai lagi tu!


Saya tandakan sedikit la bangunan dan infrastruktur... kemudah yang best..


Ni ada 2 perigi yang dah ditutup.. ada kisah sebenarnya..dan satu tangki air yang TINGGI!


Ni laluan utama di sekitar tempat saya study..


Di bawah ni adalah tempat yang memainkan peranan penting dalam kualiti riadah kami..


Jadi kepada yang nak melawat tu semoga x sesat la..dah saya kongsikan tempat parking..bangunan utama..nak rujuk siapa just pergi ke sana.hehehe.. TQ (^^) check us at, Klick web page IPGM Kampus Sarawak, Miri 98000 Miri.Sarawak.Malysia.

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...