AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(T,T) Lost DOG!

PERHATIAN!!! Sejak Minggu lepas saya mendapati ada pelawat baru lah di tempat IPG / IPGKS saya! sangat kiut tapi enggan disentuh!! anjing ini sesat la... Mungkin telah dikejar oleh anjing liar semasa berada di kawasan perumahan sehingga melarikan diri ke sini dan x dapat balik. Kasihan..sesat. Saya mendapati anjing ini kelaparan. Ada rantai tapi tiada tag. Anjing ini x faham bahasa yang saya gunakan, saya panggil pun dia tak dengar, macam anjing ni hanya dengar panggilan tuannya.. Siapa pemilik anjing ini?



Saya ada memberi anjing ini makan sikit, begitu juga kawan2 saya yang lain. Tapi kami hanya mampu memberi anjing ini sisa makanan yang masih elok sahaja. Nak belikan makanan anjing kami x ada budget untuk itu. Saya harap pemilik anjing ini menghubungi saya segera.



Lost Dog In Miri
Location: Maktab
The Dog: White, Short, 
Please contact me if u r the owner. Buat cepat sebab anjing ni kelaparan dan kesejukan. Click here at my FB Contact me

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...