AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(^.^) Aku malas melukis

Hehehe.. Hayati dan enjoy lukasan Aku.. X la pandai sangat melukis.. tapi seronok berkongsi idea melalui lukisan. Hehhee.. NI aku lukis atas kertas kemudian warnakan menggunakan perisian komputer. Tak la kotor tangan aku kalau main cat2 tu.


Jom lihat lukisan ini, saya nak share lukisan ala budak2 yang saya buat semasa kuliah pagi tadi.Hehehe.. Jangan risau, lukisan ini x ada berbaur politik. Kalau saya guna warna tertentu x bermakna saya mewakili mana2 badan persatuan itu atau ini. Blog I bukan blog politik ok? Please.. This is my Blog..my art.. 

Cerita Kedai Kopi tidak lagi di warung atau di kedai kopi...

Hehehe.. Ni baru senang jaga..


Ya.. saya tak nak cari hal dengan you..doggy..


Aduh..aku pernah melalui zaman ini.. Demm..


Ni dah rambang mata dah...


Dikira sukan juga ke ni? Bermain sampai berjam2. Definisikan sukan dari segi pergerakan yang bermanfaat please.


Cheers!! Terima kasih sebab baca ruangan ini. Hehehe.. silakan beri comment..jangan malu jangan segan! Hehehe.. Ni la kerja di dalam IPGKS Miri kalau dah settle semua kerja.. Malas nak tidur..so aku melukis la!

~YQ(^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...