AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(^.^) Aku tak akan marah kucing jika...


Aku sememangnya ada kucing. Kucing aku seperti kucing lain juga, perangai tak jauh beza..hehe..ada masanya kucing aku ni buat hal!! Ada kala rasa geram dan nak tendang je or ketuk kepala nakal kucing tu..tapi, bila melihat mata kucing tu.. hati aku terus sejuk..apa lagi bila dia mengiauuuu..aduhh~~ memikat hati betul.. Lihatlah lukisan aku di bawah.. ini situasi yang aku alami bersama kucing..







Kepada pemilik kucing di luar sana, semoga anda semua menjaga kucing anda dengan penuh tanggung jawab, Makan pagi kucing jangan lupa bagi..hehe.. kepada yang x ada kucing, semoga happy selalu.. Hehe, hope u all happy today!! ~TQ(^^)~

3 Comment:

shinji izac said...

kelakar tul la aku tengok kau punya lukisan..
penuh ekspressi.. tak tulis panjang2 pun,
tgk gmbar dah leh paham :)

shinji izac said...

lagi satu, apsal dlm lukisan xde otot ketul-ketul?wakakakaka :P

AkuMalas said...

@shinji izac Kekadang sekeping gambar cukup untuk menceritakan semuanya!hahaha! kenapa tak ketul2? sebab itu bukan aku!hahahaha!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...