AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(^.^) Apa aku buat time cuti?

Salam sejahtera kepada semua, sini aku nak share dengan u all mengenai cuti aku. Ini baru hari ke 3 aku tiba di rumah.. Aku dan family ada projek nak buat. Iaitu repair rumah. Hehhee.. Hidup di IPGKS Miri akan berubah..rutin dan makanan akan x sama. Jadi biarlah gambar2 di bawah menceritakan kisah aku di sini bersama keluarga tersayang. 

Ni la kerja yang kami sekeluarga buat. Repair jalan..
Ni bawa batu ke jalan yang nak diperbaiki. Jalan siapa? Jalan di tepi rumah kami la..hehhe..
Jom main tolak2 kreta sorong. Siapa nak naik?
Nak bawa batu turun ke bawah bukit? ingatkan senang..aduh...kena pandai kontrol kaki.kalau tergelincir..terus langgar orang kat bawah la kreta sorong tu.


Semoga cuti anda semua dimanfaatkan untuk perkara yang berfaedah. Selamat bercuti kepada semua! Bagi yang berkerja! Jalankan dengan penuh tanggung jawab dan penuh senyuman! ~TQ(^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...