AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(T,T) Ciri2 Orang Yang Menyemak Di dalam GYM


Sedang2 syok aku membaca dalam internet, aku terlihat satu artikel yang dipost oleh seorang rakan dari internet. Haaa.. jika u all nak tahu, benda yang dia sebut tu banyak yang aku setuju.. so kali ini aku paste kan maklumat tu di sini..dan lepas ni aku akan buat versi aku punya pulak!! Hehehe.. So enjoy. Oh nak mengenali rakan saya ni? Ini web beliau http://zakikhan.net.


Ok, saya akan senaraikan ciri2 orang yang bermasaalah ni!! u all boleh tengok-tengokkan la lepas ni, sebab aku dah muak dengan telatah orang yang macam ni. Hehehe.. tapi itu cara mereka la.. so, selagi mereka x tumbuk dan kacau aku.. its ok 4 me. Mempersembahkan 2o ciri-ciri orang yang bengang dalam GYM!
1. Jika rutin mingguan anda tidak ada latihan kaki
2. Jika teknik anda sangat teruk dan merbahaya
3. Jika anda tidak meletakkan kembali beban yang digunakan ke tempat asal
4. Jika anda fikir anda boleh mendapatkan 6 ketul di perut dengan hanya buat sit-up
5. Jika anda jalan mengepak dengan kepak yang tidak dapat dilihat
6. Jika anda fikir whey dan creatine itu steroid
7. Jika anda tiada perubahan selepas berbulan atau bertahun berlatih
8. Jika anda bercakap lebih daripada berlatih
9. Jika anda lebihkan masa cuci mata melihat wanita di bilik senamrobik berbanding berlatih
10. Jika anda melantunkan barbell di atas dada ketika melakukan bench press

Memang hebat la coach dalam gambar bawah ni.. ni boleh juga ke? ada teknik ni? atau aku yang bangang sebab tak tahu Jay pakai teknik ni.

11. Jika anda berdiri di depan seseorang ketika dia sedang melakukan latihan dan menutup cermin daripada pandangan
12. Jika anda melihat cermin setiap kali selepas habis set
13. Jika anda berlatih tetapi tidak jaga makan
14. Jika anda menyanyi dan membuat bising mendengar lagu di dalam gim
15. Jika anda squat 200kg dan hanya turun 5 inci
16. Jika anda pakai baju T dan seluar jean ketika bersenam
17. Jika anda tidak tahu mengelap peluh anda yang tertinggal di peralatan
18. Jika anda memakai tali pinggang gym ketika mengayuh basikal
19. Jika anda menjerit mengangkat bebanan 5kg
20. Jika anda tiba-tiba menjadi personal trainer tak bertauliah tanpa dipinta, dan mengganggu mereka yang sedang berlatih dengan memberi nasihat yang tidak perlu
 hahaha kan dah jatuh tu..
 Sangat yakin huh??!!
Bagus.. ini yang u dapat! hadiah..hehehe..

Thanks sebab baca ruangan ni. Special thanks to http://zakikhan.net. atas banyak maklumat yang best2 di web beliau ~TQ(^^)~

1 Comment:

AkuMalas said...

Ada yang terasa? sorry la.. aku ambik maklumat dari sifu ni.. Hehehe..

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...