AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(0v0) Hujung Minggu kecoh di Hutan Miri!

Setelah bertapa dan berkurung di IPGKS Miri. Maka aku terasa makin malas menatap dinding yang bisu dan sombong. Dengan kaki yang keberatan aku melangkah berani menuju ke nadi duniaku... Memburu pemandangan di hari Ahad yang kecoh! Nampaknya ramai juga orang kali ini. Mungkin semua keluar nak menyambut hari Ibu kot..hehehe.. x apa.. jom, Hayati beberapa keping gambar di Miri yang saya Ambil. Say hello to Miri Sarawak!

Ada gang motorbike parking di hadapan shopping complex.. I like super bike and big bike!! (^^)

 Ehhh?? apa beza superbike dan big bike? u nak tahu? hehehe.. search sendiri.. Haha! Its ur homework!

 Wahhhh.. Lokasi gambar seterusnya!!!

 Ni di depan Boulevard tadi.. ada pondok jual pasu bunga rupanya..

Ni di dalam market besar tu.. cantik dekorasi kali ini. Wahhh... ada event kot bulan ni.. or ready untuk sambutan Gawai dan Cuti semester..

Terima kasih kerana cuci mata kat sini :) Love u all.. happy Sunday!! selamat berehat di hujung minggu! ~TQ(^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...