AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(>.<) Kereta Toyota mengancam!

Salam sejahtera kepada semua!! tajuk entri kali ini adalam Toyota mengancam!! mengancam macam mana? adakah berbahaya atau sebaliknya? (gambar di bawah diperoleh dari laman web yang saya tulis di bawah post ini )


Maksud aku..kreta Toyota ni..mengancam jiwa raga!! rasa nak beli jer!!hebat!!!! Kalau la harga kreta tu seperti harga lego or.. harga sayur..kan best.Hahaha!! apa tunggu lagi..mari kita lihat kreta konsep nya yang tercun di mata aku. Mempersembahkan Toyota Ns4!!


Sangat cantik kan? Memang x dapat la jika kita nak bandingkan dengan kreta lain, sebab kelas kreta ini lain. Dengar cerita kreta ini adalah kreta Hybrid. Kira guna minyak dan karan la tu. Jimat tenaga dan $$$ then kreta ini senyap tapi power!! Bukan sahaja itu, ia dikira mewah dan sangat moden.. so agak-agaknya berapa harga kreta sebegini ya?? Sudah semestinya melebihi Rm18 ribu ringgit!





Jika anda hendak melihat kreta konsep yang lain dari Toyota sila lah lawati laman web ini http://www.toyota-global.com/innovation/concept_cars/concept_car_gallery_ns4.html. ~TQ(^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...