AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(O.O) Others Than AVENGERS MOVIE???

Ok, seriously aku memang belom tengok The Avengers. I know the movie sangat bagus..lagipun aku merupakan peminat cerita yang Hero2 lawan penjahat..than ada power ada karut2 sikit. Memang aku minat! Yeah... Kalau NAruto dan Bleach dan One Piece tu tak perlu disebut lagi la...aku memang minat!Habis gang2 IPGKS Miri ku tanya pasal movie baru nak minta soft copy! x salah meminta kan? Dia download bukanya guna broadband..dia guna line wireless sini. Gara2 dia la line sini slow!!X SALAH JIKA SHARE2 KAN? Hehehe..aVENGERS..memang best kan? Apa lagi super hero yang real2 macam ni hampir kalah la Naruto! Tapi ada satu movie nak saya sharekan dengan u all! cuba tengok di bawah... gambar apa?


Yeah!!siapa x kenal dengan pelakon2 ni. Hehehe..bukan dalam cerita AVENGERS la.. walaupun mreka ni x sekuat Avengers tapi cerita mereka memang best la.. Yang penting saya nak u all tahu. Saya baru tertonton satu Movie yang melawakan geng geng Twilight di atas. Sempena dengan Movie "Breaking  Dawn" mereka..

Jika dilihat pada asal cerita Breaking The Dawn dari Twilight ke 3 kalau x silap saya.. ia mengisahkan Edward si Pontianak ni berkerja sama dengan Jacob si Serigala jadian melindungi Bell si gadis rebutan. Best juga la melihat epik cerita ni..babak romantik..babak FIGHT2!! tu yang best!yeahh!! tapi ada juga orang yang bijak menulis cerita yang lawak untuk melawakkan Breaking DAWN menjadi..

HAhaha!! baca sahaja tajuk nya memang dah lawak. Gambarnya juga begitu! Dalam ni Jacob asyik menyebut pasal 6 pack sahaja. Memehhhh arrr.. Edward pula dengan egonya pula asyik promote diri dengan peminat2 Edward yg sebenar. Bella? dulu dia si gadis misteri..kini.. Hehehe.. ada gatal2 sikit la..keke.. memang penulis cerita ni briliant merosakkan cerita ni! Rasanya dia akan buat benda yg sama kepada The AVENGERS? HEhehe..

Ye la.. banyak dah movie lawak yang bertemakan Twilight..Biasa la gang scarry movie tu.. Dalam movie ni, banyak sangat babak kentut dan ter**rak (terbuang air besar dalam seluar!) hahaha!bodoh punya lawak!hahaha! 


Lihatlah telatah pelakon dalam Movie ini!hahaha! memang lawak la.. rasanya memang x sesuai untuk budak2 lawak ni..untuk kita pun x sesuai 100%. Jangan la meniru lawak ini..Hehehe..

Nanti u all check movie ni ok? Salam sama Gang2 peminat AVENGERS.. Hehehehe!! sEMOGA hAPPY SELALU.. saya pun minat Avengers.. Risau juga ia akan dilawakkan nanti.Kekeke..


Hehehe..di atas tu sampaikan Captain Amerika Menggunakan tudung tong sampah (penutup tong sampah) Untuk dijadikan perisai! Thanks 4 reading.
~~(^^) TQ~~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...