AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(>.<) Pertembungan!

Ni adalah gambar yang tiada tujuan sangat. Saya dan rakan saya sedang buat kerja gila di depan kamera. Biasa la, budak lelaki... bila dah datang mood WWE or Dragon Ball.. memang semua nak dicuba!hahaha! well saya nak share beberapa gambar yang ditangkap oleh saudara Khairl (boleh klik nama beliau jikan nak lawati blog fotografinya). Thanks to him! sallute..

Lepas tengok gambar ni harap u all tahu la perangai aku dengan kawan2.Hwahahaha! ketawa macam bunyi orang jahat larrr.. kekekeke. Biasa la, muka macam ni..memang muka suka terbang. Gambar ini diambil semasa menjalani Kejohana Olahraga Tahunan IPGKS Miri. Sorry la.. bukan gambar acara olahraga yang saya beri kali ini. Tapi gambar acara berlatih terbang!hahaha!





Saya nak puji la tangkapan gambar dari saudara Khairil ni... dapat juga dia bekukan saat aku terbang di udara tu!hahahhaa! Nice.. ~TQ(^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...