AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(^,^) Sumpahan yang senonoh cun

Salam sejahtera, kita tengok ni... Ini bukanlah sesuatu yang janggal bagi kita yang gemar melayari internet dan biasa dengan gaya bergambar pada masa kini. Sering kita lihat cara ini diggunakan dalam bergambar. Entah la, adakah mreka letih senyum or ini satu sumpahan fotografi pada masa kini? Haruskah senyuman bertukar sedemikian rupa? mungkin mreka lenguh untuk senyum kot.. Hahahah!

Tapi, jika kena pada tempat dan gaya.. saya menyokong cara ini. Ia nampak cute dan cantik.. (cantik ke?) Hehhee.. mempersembahkan DUCK FACE!!! Atau dalam Bahasa Kebangsaan kita!! MUKA ITIK!! wahh, sungguh cute dan menampilkan perasaan yang confuse dan malap. Namun gara2 mulut berkenaan seseorang itu kelihatan sporting lah. Pada pendapat saya, ini bolehlah direkodkan dalam cara mengambil gambar!hehehe..

Ni kalau orang kita buat muka ni memang nampak cute dan x bersalah!!so friendly dan sporting.. Tengok gaya la, x semua dapat buat tu. Thanks to http://fadzforfun.blogspot.com. for the pict!

Lelaki pun boleh buat!! apa salahnya, nampaknya memang membuatkan wajahnya kelihatan lebih muda kan?? Hehehhe..


Wanita anggun yang buat? Menjadi juga..nampak hebat, menyerlah kan lagi bentuk muka nya itu! Tulang pipi yang timbul menjadikannya lebih cun!


Ya Tuhan, Spiesis apa ni? ni dah terlebih la... Mungkin sengaja buat lawak!!hahahhaa! tapi bibir tu kembang la.. agaknya ada senaman mulut kot kalau nak nampak macam ni..


Hah!!! Bagus!!! mesra alam!! ini pun boleh jadi juga? Hehehhee... DUCK FACE RULE!!!


Apa-apa pun, tanpa senyuman ini tentu dunia kita x ken berseri kan? Hehehe..banya jenis senyuman..banyak jenis muka.. dan akhirnya kita asyik meniru dan meniru.. betulkah kita meniru muka itik? Pada pendapat kita, senyuman ini hanya diberi nama Muka Itik, tapi asalnya mulut kita sesungguhnya dapat membuat banyak bentuk dan mimik yang menarik. Hehehe.. cuma kita menamakannya berkaitan dengan alam sekeliling kita agar kita ingat dan tahu... apakah itu DUCK FACE!! :)

Love u all!! ~TQ(^^)~ nak tengok kami duck face? saya dengan rakan2?hehehhe.. Gud idea!! tengok la nanti.. jika ada peluang.. aku akan postkan! Cheers!! ~TQQQ (>.<)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...