AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(+.+) 5 cara manjadi lelaki yg menyampah



Salam sejahtera kepada semua pembaca. Heheh, aku nak berceloteh lagi ni! Berdasarkan pembacaan dan perkongsian dengan rakan2 aku telah mengumpulkan beberapa cara untuk membantu anda untuk menjadi lelaki yang mampu membuatkan orang lain menyampah melihat anda. Apa tunggu lagi! Jom kita lihat 5 teknik untuk menjadi lelaki yang menyampah. Di mata dunia.

1.     Pertamanya anda mestilah perasan diri anda handsome dan cuba menackle perempuan di sekitar anda dengan bunyi tikus “cit..cit” “pstt``pstt`”. ( Cik X kata pada penulis: Dia ingat kami ni perempuan murahan?!! )

2.      Bercakap seperti mulut perempuan kebanyakan masa ( En X kata pada penulis: masaalah metal lah tu.. kurang hormone normal dan siuman )

3.      Mengata di belakang sangat kerap mengenai keburukan sesiapa sahaja ( Cik X kata pada
 penulis: Pembekal maklumat yang lebih pantas, spy terhebat.. hehehe)

4.      Mahir meniru gimik wanita dan kerap menjadikannya sebagai lawak ( Cik X kata pada penulis: Kalau sekali sekala ok la.. kalau memang dah perkerjaan dia sebagai pelakon ok la.. ni suka2 je buat lawak memperlekehkan pompuan.)

5.      Mahir memaki hamun orang dari belakang tapi di depan2 kecut ( En X kata pada penulis: kalau berani 1 by 1 la.. kita cerita di kedai kopi )

Sekian sahaja. Semoga u all seronok membaca pendapat orang lain. ~(^^) TQ~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...