AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

(^o^) Hello semua!! Lama dah x post!!



Salam sejahtera semua!! AKu memang malas la!! OMG!! Ok, hari ini aku nak post sesuatu! Lama dah x post!! Rasa nak pengsan pulak bila melihat blog yan tidak dikendalikan!! waaaaaaaaaaaaaaaaaa... sedihnya... aku ni kejam sangat pada blog2 aku... x jaga blog aku. X apa, ia hanya blog la.. aku lebih pentingkan kawan dan keluarga dan binatang peliharaan aku dari blog yg sekadar blog... tapi x apa. aku suka..aku suka..hehe!

Apa aku buat sepanjang x tulis entri ni hah?!! ok come here.. let me tell u! Pertama aku hari tu balik ke Miri. So tak kan drive sambil berblog. Then aku kemas2 bilik, buat persediaan untuk kuliah yang baru dan bla..bla..bla..

Aku ada berblog sebenarnya, tapi frust dengan blog baru yang aku buat, nak buat blog utk kelas tapi x dapat. Banyak krenah!! Blog tu x dapat post dan menerima moderator / penulis lain. damn..

Aku seminggu tu main FB. Buat gambar dan web baru!Hehehe.. buat page yang bertajuk gambar oh gambar. Sweet.. kenapa x buat page Aku Malas? Emmm.. belum sedia la.. nak cuba2 dulu dengan gambar oh gambar.. Hehehe..

Then aku luangkan masa mencari ilham yang best untuk menjadikan kehidupan aku di bumi ini lebih seronok. Idea mengenai tema dan karya gambar. 

Minggu ni busy dengan lukisan yang pensyarah suruh buat. Best juga kan? kalau dah minat melukis tu memang syok juga melukis!! ok, sekian sahaja aku berbla bla..bla..di sini. Rasanya nak mula post sesuatu la. HEhehe..


0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...