AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Balik dari sekolah dan menangkap awan

Kali ini aku berpraktikal di SK Jalan Bintang. Nak tahu kisahnya yang lanjut? Sila layari http://akudariipgks.blogspot.com/ Ok, aku adalah manusia biasa tapi pemikiran kita tak sama. Memang aku ni biasa-biasa macam kamu.. makan nasi dan suka ambil gambar. Tapi setiap insan adalah unik.

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog kali ini. Aku tadi lepak sekejap menghirup udara nyaman di kota Miri selepas mencuci mata di Sekolah Kebangsaan Jalan Bintang di Miri. Kali ini aku dan rakan sekutu aku menjalankan Praktikal. Ia merupakan program wajib bagi setiap guru pelatih IPG di Malaysia termasuklah IPG kami iaitu IPGKS Miri.

Apa kata kita mencuci mata bersama aku dari lensa telefon ku ini. Lokasinya adalah di Pujut! Kawasan shooping moopin!

Test camera!!
Sugar Bun dan awan!
Dari dalam kereta!
Macam Di Miami pula!
Sugar Bun!
Awan yang berkepul..
Tiang lampu!
Langin clearrr... (^,^)
Sekian dari aku yang malas ini. Selamat menjalankan tanggung jawab kepada semua! ~TQ(^^)~

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...