AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Jangan diberi tiang itu kepadaku!

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog santai Aku Malas ni. Mengapa kita ni tak jenuh melihat tiang yang lapang dan kosong kalau ada tiang tentu ada idea kan? Tiang di tepi jalan selalu manjadi mangsa iklan, tiang telefon selalu menjadi tempat begayut, ini pulak tiang di rumah?!! MENJADI TEMPAT LATIHAN TARIAN TIANG! hahaha!! Saksikan gambar2 kenangan tahun 2009 di IPGKS Miri.

Ni nak main siapa dapat panjat pokok kelapa besi
 Ada juga yang nak cuba panjat!
 Jauh tu.. boleh sampai ke langit ke?
 Wah.. macam saudara planet of the ape la pulak.

5 Jam kemudian.. memang tahan budak ni.
 SAmpai tertidur tidur!!!
Sekian sahaja dari saya. Ni sengaja nak main2 dengan gambar lama. Kepada kawan-kawan tu.. sorry sebab post gambar ni. Hehehehe. ~TQ(^^)~

2 Comment:

anys_Hanisah said...

Hahaha time ni msh krus2 lg, skng brt suda mmpu ka untk pnjt tiang 2?? :)

AkuMalas said...

Kita cabar la mereka yang di dalam gambar tu. Rasanya masih mampu.. Hehehe. Tapi.. x lama!Wahaha!!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...