AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Sebab manusia x update Blog!!!!

Yuhu Im HOME!!!!!!!! Salam sejahtera kepada semua!! Ya!! lama dah x post sesuatu yang agak merepek di BLOG ini!! Maklum lah.. Pengajian kami di IPGKS Miri sedang menjalani praktikum selama 2 bulan! Ok, apa yang aku alami sepanjang minggu ini sehinggakan aku gagal post sesuatu dalm Blog AKu Malas? Berikut merupakan sebab2 orang x akan update blog nya.. (seperti aku)


Sebab Logik
  1. Sebab x ada blog.
  2. Sebab busy sangat sampai bernafas pun x sempat.
  3. Sebab blog dia x popular seperti blog Uncle Seekers.
  4. Sebab blog dia x ramai pengikut.
  5. Sebab line internet di negara dia slow, loading lama sangat.
  6. Sebab dia asyik main FB.
  7. Tak ada topik nak diumpat, topik ilmiah nak dikongsi x der..
  8. Sedang buat research untuk entri yang dasyat!
  9. Merajuk..
Sebab yang tak logik
  1. Kena culik makhluk asing semasa update blog.
  2. Sewaktu blogging dia menyedari dia di alam bunian.
  3. Kakinya disengat labah-labah dan terus bertukar jadi makhluk dan mengamuk!
  4. Dia marah sebab x ada idea dan bertukar menjadi HULK! Pecah komputer!! x dapat blogging lagi.
Yang lain tu anda tambah la sendiri sebabnya. Jadi sebab sebenar aku x blogging adalah, aku busy dan sedang kumpul gambar untuk dikongsikan di dalam blog ini. Semoga anda yang membaca blog ini sabar dan senyum-senyum selalu walaupun anda x baca semua entri aku, cuma belek-belek gambar sahaja. Hehehe.. Thanks to u all!! ~TQ(^^)~ Sebelum out!! aku postkan beberapa gambar yang aku ambik di sekolah tempat aku praktikum!! Selamat menjamu selera!!

KLIK PADA GAMBAR UNTUK ZOOM!






Jumpa lagi. (^o^)

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...