AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

5 Gambar, Jangan mati jangan pergi dulu.

Selamat berhujung minggu kepada rakan-rakan semua! x kisah la anda ni blogwalking or memang selalu mengklik blog Pemalas ni untuk dijadikan pengisi masa lapang anda. Tengok tajuk di atas? Apa maksudnya? Hehehe, maksudnya... Gambar ini mewakili mindaku yang membuatkan aku tidak jemu tidak lesu! Jangan mati jangan pergi dulu tu mewakili minda ku. mungkin minda anda juga..yang x mudah mengalah dan masih ingin meneruskan perjuangan ini.

Kali ni, aku nak post beberapa keping gambar sebelum aku mandi dan uruskan diri. Lepst tu nanti aku nak lawat blog kawan2 lain pula.Hahaha! So, Aku Malas mempersembahkan karya digital hujung minggu... Nah Enjoy! (^_^)

Tak dapat baca ke? sebab kecil sangat tulisan dalam gambar tu? 
Zoom In Pada Gambar. Klik Pada Gambar. :)





Selamat berhujung minggu dari Aku Malas. :) Love u all yang lepak kat sini. :)

4 Comment:

Everything's Everythings said...

Wahhh buat sendiri ke semua benda ni? ^^

shinji izac said...

omaakkkaaiii...
yang gmbar atas tu marjerin ker?
tersumbat ler jantung tu nnt..hahaha...

ps : best tengok sume gambar tu..

AkuMalas said...

@Everything's EverythingsYup! kerja masa lapang selain dari melukis. Seronok buat ni.

AkuMalas said...

@shinji izacHAhahahaha!! alamak!! cpr!!cpr!! tersumbat dah!!hahaha! jangan pula guna pam singki untuk bantu jantung tersumbat aku!hahaha! Thanks bro! hehehe..

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...