AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Ada Apa Dengan Cik Hijau Itu Duniaku

Ada apa dengan http://onitsukahana.blogspot.com?!! atau dengan nama nya  "Hnahdy" Macam mana sebut ini yerk?!! HAhaha, aku selalu juga menerima comment dan kritikan dari bakal cikgu ni! Tak lama lagi jadi cikgu yang mesra cengan murid-murid la dia ni. 


Ada apa dengan "Hijau Itu Duniaku"? Ok, dia ni mesra orangnya. Post dia ni bercampur-campur macam Ais Batu Campur. Ada yang mengenai dirinya dan banyak pula mengenai maklumat dan pengetahuan. Biasa la bakal cikgu. Then!! Beliau merupakan seorang yang pandai membahagikan masa sehinggakan masa belajar dan blogging disusun dengan baik. Aku rasa dia ni pelawak juga lah!hahaha! ada gambar lucu yang aku jumpa pada blog beliau! Lihat gambar di bawah!


Kalau dibelek-belek blog yang berwana hijau ni. Terdapat maklumat mengenai ilmu-ilmu lain! ada yang mengenai sukan, ada mengenai pembelajaran dan isu pendidikan. (Syukur setakat ni ilmu hitam x der.. magic Cyril punya ilmu pun x ada ) Gambar di bawah menunjukkan bahagian Ilmiah yang dia selitkan dalam blog Hijau!


Pada pendapat Aku yang Malas ni lah, dia ni keturunan peminat kucing sebab dia makan ayam goreng 5 kilo sehari! Lihat gambar di bawah. Gambar beliau makan ayam tu! Drumstik yang besoooo tahap tikus tu!


Dalam blog dia ni pun ada mengenai kisah dia dengan kucing. Ada apa dengan Kucing?!! Tak apa lah, sebab aku pun peminat kucing, no comment. Kucing tu masih normal, jangan macam datuk saya, dia pelihara buaya dan landak. Ni dah dikira Exotic ni!


Well, saya sangat selesa dengan blogger ini. Memang blog dia ni Hijau. Jangan risau, Hijau bermaksud GO kalau kat Traffic Light kan? Hijau tu juga membawa maksud naturalis. Rasanya Cik Hijau ni sukakan alam sekitar lah. Hehehe.. x rugi Follow dia ni..


Banyak lagi post yang menarik dari beliau di

Sekian (^^) dari Aku Malas (agak malas dah ni...)

4 Comment:

Everything's Everythings said...

Memang green lover lah dia ni kan? ;D
pernah juga terjah blog ni.. nnti aku terjah lagi ^^

AkuMalas said...

@Everything's Everythings Memang hijau.. kalau terjah time nie..mungkin dia busy kot..maklumlah..minggu assignment di sana.

Hnahdy said...

waaahhh. entry apa ni..hahaha tq :)

AkuMalas said...

@HnahdyHehehe.. Sorry sebab belum minta kebenaran tuan punya badan.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...