AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Ada Apa Dengan Shinji Izac

Kurang dari 1 minggu selepas berkawan dengan En. Everything dan Cik Moon di dalam blogspot. Aku telah mendapat banyak kawan baru yang perihatin dengan entri yang aku tulis. Kita kekadang seronok juga berkongsi maklumat dan pendapat melalui blog. Keseronokan itu mengundang aku menemui seorang blogger yang sempoi dan suka explore entri yang telah aku tulis sebelum ini.

Ada apa dengan Shinji Izac? Dia ni blogger yang sempoi, dengan gaya rambut dan jambang machoo. X rugi dunia blogger ada orang yang versetyle macam beliau. Dia ni dah kerja, tapi beliau pandai mengaggih masa sehingga sempat berjinak dengan hobinya iaitu, menjadi mask rider dengan motorsikal superbnya! 

Post beliau kebanyakan berkaitan dengan pengalaman dan pandangannya sebagai lelaki yang slumber dan berjiwa muda. Tengok dulu tajuk blog beliau!! Haaa.. " Its All About Me"


Ada apa dengan Shinji ni? tiap kali aku post, memang dia ada comment dan buat lawak ala-ala jelous dengan body aku. Memang peramah la dia ni. Aku pulak jelous dengan dia yang dah kerja dan ada moto. Tak apa, nanti aku dah kerja aku beli satu lori Mountain Bike! hahaha! Gambar di bawah ni macam tabung uji darah jer.. agaknya dia ni kerja kat makmal profesor yang cipta cicak man tu kot.

Usah meneka-neka, usah timbulkan spekulasi! Jom lawati terus blog beliau dan kenali lebih dekat seorang peminat motor ni! dan tanya dia.. bagaimana beliau membahagikan masa antara kerjaya dan hobi. Yehhh.. ada yang nak tanya dah kahwin ker belom?!hahaha.


Jom lihat sedikit sebanyak entri dalam blog beliau di 
http://shinjiizac.blogspot.com

Sekian (^^) dari Aku Malas (benar benar malas dah ni...)

4 Comment:

Everything's Everythings said...

BEtul tu.. Aku suka juga pergi blog dia.. dia jarang skit nk update ni biasalah busy kerja..

tapi dlm tak update tu rajin juga dia BW
Top commenter blog aku lagi xD

shinji izac said...

kahkahkah...
pecah perut aku baca entry ni..
sah ler kau mmg xde keje :P

ps : dah leh tukar aku-lazy g jadi aku-hardworking :)

AkuMalas said...

@Everything's Everythingsya? aku selalu tengok dia comment dalam u punya entri!hehehe.. x apa, time ni dia busy..kita pula mingkin nanti.Gud luck 4 him..kerja baik2.

AkuMalas said...

@shinji izacAlamak!!pecah perut?! ambik gambar x-ray perut yang pecah tu!hahahhaa! sorry kalau ada terover tulis..hehehe! Aku x rajin la.. Malas ni..tu letak banyak2 gambar..x letih tulis.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...