AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Ahad yang sangat sunyi di Miri

Salam sejahtera kepada semua yang sedang blog walking sehingga terjumpa blog Aku yang malas ini. HAri ini terasa semakin malas sebab hari hujan dan suasa di bandar raya Miri menjadi agak sunyi. Pelik, macam kena serang Zombie la pulak rasanya. Mungkin area yang aku lawat ni jer yang sunyi, agaknya semua orang berkurung dalam shopping "komplek" kot? sebab hujan kan? Time nie best tidur kan? Ok, hayati gambar yang aku tangkap tadi sebelum aku balik ke IPGKS Miri. Oh ya.. Nama dalam tu Chrisroyston Bakum kan? Itu nama aku. Hehehe. Hello to u all.

Gambar di area Jasper Accessories Car.

Tempat aku selalu makan nasi Itik.

Area aku sembahyang di Hujung Minggu di SIB On The Rock

Belakang bangunan, Biasanya banyak kereta hujung minggu.

Polis lah! aku slow jer time hujan, drive dengan selamat ok?

Terima kasih sebab menghayati gambar di sini. Sorry guys sebab tak dapat copy paste ayat sini, gambar saja boleh la u all ambik. Thanks. TQ(^^)

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...