AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Esok ku temukan semula makna hidup

Not giving up yet, because im enjoying it..

Salam sejahtera kepada semua pembaca log ini. Hari ini hari ahad kan? esok isnin... Hmm.. kena ready untuk esok, ada kerja yang harus disiapkan esok mesti disiapkan hari ini. Jadi esok, terasa semula kehidupan sebagai manusia yang berkerja. Tak apa, asalkan happy time rehat dan malam tu makan puas2 baru la x rasa down. 

Melihat buku dan pen baru aku menyedari tanggung jawab yang ada, banyak yang harus dilangsaikan.
Bekas pensel mengingatkan aku dengan keperluan yang harus aku miliki untuk menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar. Tak hairanlah jika kadang kala aku x dapat update blog aku ni. Banyak perkara yang harus aku lakukan.. yang lebih penting..
Bag laptop, kewajiban masa kini. Kalau dulu bawa jer buku nota dan buku rujukan tebal tebal sampai 10kg dalam bag.. 

Ni diari atau buku catatan, susah juga jadi pelupa macam aku ni kan? Asalkan aku x lupa diri kira ok la..

Ni buku lama yang aku ada. Masih dapat pakai..


Wake up!! esok Isnin!! thanks 4 reading ma Blog (^_^)

3 Comment:

shinji izac said...

esok isnin,aku kne a kejaaaa....
wuaaaaa...

kau belajar or keja? :)

AkuMalas said...

@shinji izac Aku study lagi ni. Untuk u, selamat bertugas la!hehehe. Hujung minggu malas melepak, blogging la.Hehehe. Thanks 4 comment. (^^)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aku pon ada diari..

dah keje nie.. diari masih penting..sebab banyak perkara yg perlu dilakukan..perlu dicatatkan.. kalo x... mesti lupa..

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...