AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Ganguan Misterious selama sehari!

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog aku kali ini. Semalam Aku telah diganggu oleh dua blogger misteri yang sangat peramah!!! nak tahu siapa mereka? berikut adalah page mereka!! Hahaha! Klik pada link di bawah gambar tu untuk menyerang balik blog mereka!hahaha!ini mereka!



Saat diggangu mereka ni terasa lebih senang dan selesa, takala blogging ni terasa juga lebih baik daripada melayan facebook. Kanapa? sebab Blogging ni lebih bersifat peribadi. Ada juga yang buat blog ni untuk bisnes, ada yang syok sendiri macam aku ni dan ada juga berkongsi maklumat melalui blog.


Walaupun kawan aku dalam blog setakat ni hanya 13 orang tidak termasuk aku sendiri yang join blog ni ( nampak terdesak ) ternyata aku merasai Kuantiti kali ini bukan mewakili kualiti terbaik. Di FB aku ada ribuan kawan, tapi kurang dari 13 orang yang comment. Di Blog ini aku hanya ada 13 orang yang aku kenali lebih mendalam, dan lebih dari 10% yang comment.

Well selamat berblogging dan bersantai untuk hujung minggu ini! Love u all!! hahaha! nah, sedikit gambar yang aku edit untuk u all, x kisah la untuk yang terklick blog aku or bagi yang sentiasa menuruti blog yang Malas ni. 4 all... nah (^_^)





16 Comment:

.patzy. said...

XD!! xmok kwn u!!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ehhhh terkejut aku... ada dalam entry nie... hehehe

terharu rasanya... TQ TQ

SHAHZEE said...

salam n hai en malas hehehe..

mOoN said...

yes.. blogging lebih best dari fesbuk.. admit that.. weeee~ :D

Hnahdy said...

hana da fb. tap fb sekadar untuk tahu perkembangan kawan2 ja. kalau blog segala masalah, tak puas hati ke.. kongsi pengalaman ke semua hana lepas kat blog.hehe

AkuMalas said...

@.patzy.Ada orang x nak kawan aku yerr?hahahaha!uit!! miz u cik Sagitarius!!!lama x jumpa kan?

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanTerkejut sampai terjerut!! alamak terharu pulak! aku padamkan post ni la!!hahaha! ok..terima kasih..Nanti ada segment spscial untuk hujung minggu ni. Blog summaries! siapa 3 org blogger yang akan terpilih untuk di jadikan bahan aspresiasi!

AkuMalas said...

@SHAHZEEHai!! Malasnya aku membiarkan comment u x berbalas! Hai balik yerrr!Hello Shahzee!! jangan Malas kerjer yer..Salam perkenalan! (^_^)

AkuMalas said...

@mOoNYup! dulu aku kerjanya copy paste maklumat dari Blogger..now aku pulak jadi blogger..terasa lebih intim berbanding jutaan kawan dalam FB.. with u all..my new friend.. I feel so happy! (^o^)

AkuMalas said...

@HnahdyYessssss!!! (>.<) Gue sangat bersetujou (bersetuju) dengan pendapat Loe!!! Hehehehe!setujuuuuu sangat sangat! di sini nampak lebih spesifik dan proaktif. More personal dan terkawal..x seliar kisah2 FB..kena poke la..kena tag la..OMG!! kena Stalk pun ada!! Thanks 4 comment (^W^)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

@AkuMalas
Alaa xperlu delete..aku ok ja...

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanHahahaha! x sampai hati nak del.. nanti frust pulak aku. Hahaha!sayang dengan lukisan2 tu! (^_^)

Everything's Everythings said...

Wahhhh thanks2 sudi letak link aku kt dlm entry xD
nak kena promote blog ni lps ni, memang best pun entry2 dlm ni ^^

AkuMalas said...

@Everything's EverythingsHAhaha!sekarang ni senang la nak main blog dan post entri..sebab x busy, nanti..emmm..tengok la.hehehe!anway thanks.. adn I love cara u post entri!guna kata2 u yang sometimes lucu+direct! dan gambar2 yang cun membantu penerangan dalam entri u!

Encik H said...

pengakuan ikhlas..aku datang drpd blog everything's everythings..hakhak

AkuMalas said...

@Encik H Whhhoooaaaa!! Thanks sebab singgah di sini (T.T) terharunya!hehehe..banyak juga u buka entri aku yer..thanks.Hehehe! Thanks ahh!! Mutual friend la ni dengan http://everythingseverythings.blogspot.com!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...