AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Ke tapak pameran telur emas gergasi!

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog MALAS ni. Ok, tadi aku gi makan lembu seekor dan berasa sangat kenyang, demi negara yang tercinta aku cuba mengurangkan berat badan ini dengan melawat ke tapak pameran di IPGKS Miri. Jom lihat, apa yang dipamerkan tu?!!


Satu pameran Seni Visual yang bertemakan Memesis telah diadakan di IPGKS Miri. Pameran ini diadakan bertujuan untuk memenuhi kehendak korikulum dan menghargai hasil karya yang terdapat dalam Institut. Pameran ini diadakan selama 3 hari iaitu bermula pada 26-28 September 2012. Dewan pameran dibuka kepada pengunjung dari pukul 8am-11am

Gambar di bawah aku sedang berbual dengan arca 3D yang bersaiz manusia!! wow!

 Gambar di bawah antara karya yang dipamerkan, realisme!! nice cantik airbrush!!

 Gambar di bawah Suasana dewan pameran.

 Gambar di bawah ni sudut karya aku dipamerkan..ada 2 karya aku! cuba teka mana satu!

Gambar di bawah aku... mana satu aku malas?

 Gambar di bawah eh?!! ada juga aku!

Gambar di bawah adalah karya yang aku hasilkan untuk pameran tahun ini..

Saiz: A2
Media: Photoshop + Paint
Teknik: Free Hand + Mouse Laptop jer
Tajuk: Indu Mit 
 Saiz: A4
Media: Photoshop + Paint
Teknik: Free Hand + Mouse Laptop jer
Tajuk: Tile Indu Mit 

Saiz: A2
Media: Ball Pen
Teknik: Free Hand manual
Tajuk: Sumpit


Sekian sahaja untuk kali ini. C u all later! malam ni aku nak post sesuatu yang Cik Moon Requestkan seperti dalam gambar di bawah!! Bye3!! (^^) Check di sini http://aku-lazy.blogspot.com/2012/09/mempersembahkan-mreyebrow.html



Bye3 (^_^) Aku Malas

2 Comment:

Everything's Everythings said...

Wahhh cantik la artwork tu.. yg robot tu igtkan ad org kt dalam tu ;D
mcm real ooo

AkuMalas said...

@Everything's Everythings
Yang robot tu junior aku buat. Ni Blog dia..agak popular juga la dia tu sebab foto yang dia ambik guna DSLR best2. nah ini pemilik robot tu punya alamat http://executorartanis.blogspot.com. hehehe. Thanks 4 comment! (^^) Huh!!letih!!baru balik dari GYM! =="

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...