AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Lukisan Wajah Termuncul Misteri Dari Minda Pemalas

Pada suatu hari...oh!!lupa pula.. salam sejahtera kepada anda semua, jangan sesekali lupa berikan salam kepada orang yang sedang membaca or terbaca blog.. Ingat tu! ok, let me sambung ceriter I. Pada suatu hari, aku melukis di bilik kuliah takala melawan setan ngantuk ni, aku suka melukis bila mengantuk. Ini trick aku melawan keinginan mengantuk bukti dagingku yang lemah ni. So, let me share lukisan yang aku hasilkan semasa kuliah di IPGKS Miri ni.

Siapa yang aku likis ni? peace lagi tu.. ingatkan nak lukis muka pensyarah tu.

Ini kawan yang duduk tepi aku.. 

Entah, tak kenal.. lukis jer.. asalkan mata tak tertutup

Rambut tak ada!!alamak! sempat juga lukis guna pensel arang yang ku sayang.

Tenang..tenang.. jangan mengantuk.. (=.=)

Sekian sahaja kali ini! aku dah tak mengantuk! so aku nak tulis enteri yang seterusnya!alamak!! apa ni!!! WOW!!! satu kejutan buat aku!!!ada kawan baru la... dalam blog ni!so ENTERI SETERUSNYA ADALAH BERKAITAN DENGAN...hehehehe..

9 Comment:

Everything's Everythings said...

Ni mmg sketching guna pen ke?
hebat lah ;D

AkuMalas said...
This comment has been removed by the author.
AkuMalas said...

@Everything's Everythingshello!selamat pagi!hehehe!ni la yang aku buat time aku mengantuk.. Lukis guna pen..kadang kala,guna pensel..macam 2 gambar terakhir tu. :)

Encik H said...

gambar yg terakhir tu..kepala dia macam bawang..kehkeh

AkuMalas said...

@Encik HAlamak!bawang!hahahhahaha! u beri aku idea lah!hahaha!lepas ni nak lukis sesuatu! (>.<) thanks!

shinji izac said...

bila kau nk lukis gambar aku ? :P

AkuMalas said...

@shinji izacEh? dah macam requet pulak! hahaha!ada satu ketika nanti.. Satu entri akan keluar.. Blogger di potretkan! Thanks 4 the Idea!

shinji izac said...

akan ku tggu saat tu.... amik gambar yg hensem la...toksah yg tak hensem plak, yang rambut tengah serabai..hahaha :P

AkuMalas said...

@shinji izacHahahhaa!ok, ok, Hehehe..ada la masa nanti aku ambik gambar dalam blog u.Hahaha!jangan lupa beritahu la! (^v^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...