AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Malas menyata cinta, Gambar menjadi mangsa

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog Aku Malas ni. Semoga anda semua happy selalu dengan insan yang dikasihi termasuk juga keluarga dan kawan baik u all. Kali ini, aku wakilkan 1+4 gambar yang aku sendiri edit dan reka untuk menunjukkan bagaimana "Lelaki Ini" (cewahh macam lagu dah!) merasakan makna emosi... Jom kita hayati gambar-gambar ini!


Klik Pada Gambar Untuk Zoom In







Sekian sahaja (^^) Jumpa lagi.

10 Comment:

Everything's Everythings said...

Amboi seksisnya gmbar tu hahah

shinji izac said...

oit...gambar atas tu tak sensor tu...
siap suh zoom lagi..
mmg aku duk tgk yg tu je ar..
hahahah :P

AkuMalas said...

@Everything's EverythingsOpsss... sorry,hahaha!maaf yer.. maafkan keterbukaan gambar tersebut. (^0^)Tak terfikir pulak gambar tu sexy, sebab asyik tengok ayatnyer saja.

AkuMalas said...

@shinji izacDah zoom ke? Jangan2 dah di save!hahaha!thanks abang Motor!!kacak la u.. Kira normal la jika u tengok gambar tu.. itu tandanya u and me bukan Gay!Normal lah..lelaki sejati tertarik dengan wanita.. Hehehe. Thanks 4 comment.

shinji izac said...

haha.. xde maknanye nk save...
nk zoom tadi, tetiba plak member lalu belakang, :P

ps : tolong JANGAN percaya :)

AkuMalas said...

@shinji izacHwahahaha!kawan lalu..shhh.. x apa, benda dalam blog saya ni kekadang kalau ada yang terover minta maaf la.Hehehe. Thanks 4 comment!hahaha! Ok Jangan Percaya! hahahah! Percayayalah... kasih mu lama tersulam.. di ruang paling dalam .. cewah..lagu Dato Siti pulak aku!hahhaa!

Miz Pineapple said...

kejiwangan pla c kawan ni..XD

AkuMalas said...

@Miz PineappleHahaha! symptom nak jadi romeo la ni!hahah!ini yang AKU MALAS ni!hehehe!Thanks. ^^

Fiza Suhaimi said...

alahai kalau cinta tanpa ingat batasnya.. jadi macam tu la..

AkuMalas said...

@Fiza SuhaimiSenang jer..ingat ingatlah kes baling bayi dari bangunan tinggi.. then ingatlah kes AIDS..ingatlah lagu.. ~kerana malu itu perisai oranag beriman~ lagu aa tu? boleh pandang2..jangan pegang2!hahaha!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...