AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 1: Mempersembahkan Mr.Eyebrow !!!

Hahaha!salam sejahtera kepada semua! Malam ni aku nak post sesuatu sebelum aku siapkan kerja rumah dan Tugasan yang terakhir ni. Tak sangka dalam masa yang padat di sini aku sempat cipta satu watak kartoon yang selalu menjadi medium aku meluahkan idea dan perasaan serta isu di sekitar aku dan IPGKS Miri. Nama watak ini adalah Mr.Eyebrow!! Ni la dia, watak yang aku gunakan untuk meluahkan emosi melalui seni visual! hehehe! jom lihat karya aku hari ini! Sengaja dicomotkan.. GERAM!!

U all boleh lah Zoom pada gambar, Klik jer pada gambar tu. Nak save pun boleh. Hwahahaha!

Gambar 1. Menghitung hari sampai tahap seriaus macam ni?!! OMG!!

Gambar 2. Sedang syok  dan sekian lama menunggu. Terasa nak ceret beret pula!

Gambar 3. Alamak! ANTARA NYAWA DAN MARUAH!! parah jika anda saja yang berada di depan tu, tiada suspek lain beb..

Gambar 4. Hehehe! sayangkan kawan sampai kentut di saat angin bertiup ke hidungnya!

Gambar 5. NEVER GIVE UP!! jangan menyerah!! kecuali terpaksa~ (T.T)

Terima kasih sebab sudi lepak sekejap dengan aku!hahaha! ni sedang syok buat pentaksiran pendidikan seni visual dan Lukisan penyuburan diri punya portfolio! Jom!! sambung kerja! (^^)

9 Comment:

Everything's Everythings said...

Aduyaii kelakar betul la muka mr eyebrow ni xD
lgi2 waktu dia tahan nk kentut tu ^^

AkuMalas said...

Hahahaha!buduh muka dia tu!hahahaha! Time buang tebiat dan boring aku lukis benda ni!hahaha!

AkuMalas said...
This comment has been removed by the author.
C.M.A @ CikMoonAdnan said...

gambar dalam lift... rasa nak terkentut xde ke? haha

aku selalu rasa nak terkentut klu dalam lift.. =.='

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanWow! what a GOOOOODDD idea!! malam ni u lihat aku post entri berkaitan idea you.. tak lupa juga aku akan buat "Inspired by Cik Moon"!hahaha! Good idea!memang dasyat la kalau lift tu nak stop banyak kali baru sampai ke destenasi...memang tersiksa tahan kentut tu! thanks!! hahaha!!

Encik H said...

drpd tadi aku nak tanya, and aku malas nak buat research..hehehe..IPGKS tu apa?

AkuMalas said...

@Encik HYe la..aku pun malas nak biarkan en.H tertanya tanya.. mari sini, Aku nak beri clue.. (Institut Pendidikan Guru Kampus Sarawak) Maktab.hehehe! (^^)

Apple said...

Menarik pulak baca walau ringkas. Dapat agak poin2 penting tu. Lol. bagus buat komik, ala2 citer sinchan dewasa.haha..

AkuMalas said...

@AppleHahaha!tengok la.. Hye apple!!I love ur idea at entri mengenai guru tu. (^^) ur idea and ur opinion is a gud sharing. (^^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...