AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 3 Mr.Eyebrow & Perkara yang tak kita lupakan ( Request Cik Moon Adnan )

Salam sejahtera kepada semua! Ni kali ni saya nak persembahkan Mr.Eyebrow! Sorry kalau ekspresi dia x over sangat kali ini. Well, ini antara perkara yang dia dan kita akan kita akan rasa bila terjadi perkara berikut. Hahaha, idea dalam lift tu Cik Moon yang beri, dia seorang blooger! Cuba check request beliau di entri ini http://aku-lazy.blogspot.com/2012/09/ke-tapak-pameran-flip-flap.html nanti aku cuba buat satu lagi ekspresi di dalam Lift. Ni masih biasa2 jer.. Jom kita tengok gambar Mr.Eyebrow!

Menahan kentut di dalam lift?

Wow!! naik roller coaster!!

Bagus!! Tekan lah suis lampu bila basah!

Oh yeahhh!! siapa x suka hari Jumaat!

Kentut dalam kereta yang sedang guna Pendingin Udara! Wow!! Ambipure original!

Terima kasih sebab sudi lepak dalam blog aku ni, Hahaha! biasa la.. time kelapangan aku akan kacau laptop ni dengan lukisan ala meracau. Ok, aku nak out dulu. Nak settlekan tanggung jawab dalam IPGKS Miri ni. Bye2 (^^)

11 Comment:

Everything's Everythings said...

Hahaha tu mcm suara hati kita, walaupun muka nampak tenang dlm lift dlm hati kita mcm tu la reaksi kalau terasa nk kentut dlm lift xD

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hahahaha.. tq... xsangka... tunaikan juga permintaanku.. ngee~

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

pernah sekali tu... tumpang kereta mak sedara... tetiba ada bau durian... bila tanya2..mana datang bau durian nie..

rupanya makcik aku kentut da... dia kata baru lepas mkn durian..

errrkkkk =.=' masing2 buka tingkap... dapatkan udara segar...wakakakaka

shinji izac said...

aku nk komen gak..!!
so pasni kalau bau busuk dalam lift, leh tunjuk jari kat kak moon.. :P

AkuMalas said...

@Everything's EverythingsYe lah!!rasa bersalah semacam,Biar pun kiut macam yuna or machoo macam Bang Aron kiter.. Kena tahan juga!!hahaha!nanti kalah bau perfume tu..HAhaha!

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanHahha..permintaan telah ditunaikan! AKU BUKANNYA JIN ALADIN!hahaha!..berkenaan kentut bau durian tu.. Ia bukan cerita tipu..aku percaya!sebab...aku mengalaminya takala berkurung dalam bilik bacaan berhawa dingin..dan terlepas udara selepas makan durian beberapa hari musim buah. OMG!! at least x bucuk la..bau lebih menyenangkan!hahaha!

AkuMalas said...

@shinji izacHahahaha!! Sempoi la cik Moon! wanita pertama kentut dalam LIFT!! masuk dalam buku rekod Malaysia! aduh..asyik topik kentut jer kita dari tadi! damn.. (+v+) hahaha!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Uiiit shinji izac... Hahaha... Patut laa tersedak mengumpat disini pula dia...haha

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanhehehehe!ciannyer!! cuba cubit dier yg nakal tu! hahaha!!

Encik H said...

hahaha..ekspresi muka kartun2 ni semua buat aku ketawa..

AkuMalas said...

@Encik HThanks, hehehe..bila terasa geram..aku melukis.hahaha!sengaja mencomotkan muka kartoon tu.hehehe. thanks (^^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...