AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 4 Mr.Eyebrow vs SPORT!!!


Salam sejahtera kepada semua! Selepas balik dari GYM IPGKS Miri (Bilik Kecergasan Institut Pendidikan Guru Kampus Sarawak, Miri) tadi aku terfikir nak post gelagat Mr. Eyebrow kalau main dalam GYM atau bersukan yerr? Agaknya dengan reaksi yang ada tu, tentu dia dapat bersenam dengan tahap keseriusan yang amatlah tinggi! hahahaha!


Yeahh!! lepas bersenam terasa bersemangat untuk post enteri baru! Nah, lihatlah gambar aku malas di atas, walaupun malas, tapi tetap juga turun beriadah dengan rakan-rakan. X tahan asyik duduk dalam Blog jer. Well.. here it goes!! Mempersembahkan Mr.Eyebrow dengan gelagat sukan!! Klik gambar untuk paparan yang lebih jelas. (^^)

Bila larian berganti 100M menjadi bahana!

Main terlalu berat!! Minta tolong?!!

Minumlah Aneline.. agar tulang makin kuat!

Anggry bird terkena objek!! OMG!!! Tentu sakit tu!!!

10 Comment:

Hnahdy said...

hahaha. bestnya ada gym kat IPG. perempuan bleh join x?

Everything's Everythings said...

Wahhhh mcm wrestler dh aku tgk otot tu ;D

AkuMalas said...

@HnahdySebenarnya ni bilik kecergasan, kami yang kaki bangku dan x minat bersukan ni yang tubuhkan AJK bilik GYM. Dulu x minat bersukan sebab asyik leka dengan Friendster..hahahaha!now?!! FB.. urghh~ (~.~) Thanks 4 comment here cikgu!

AkuMalas said...

@Everything's EverythingsHAhaha!dulu kecik jer! sangat kecik! aduh... x terasa sebab main lama2 dah kat GYM kembang juga!x sengaja ni!hahaha!ingatkan riadah jer..lama2 ada juga kesannya..

Everything's Everythings said...

wahhh yker.. berapa lama tu ambil masa nk jdi mcm tu? ;D

shinji izac said...

yang depan tu dah cantek badan...
yg kat belaakng tu macam pelik jer..hahaha :P

AkuMalas said...

@shinji izacHahaha!mreka tu junior aku..baru masuk senaman.Hehehe.. yang belakang tu jarak jauh punya atlit..lepak2 dengan gang hari tu.haha!kurus!kurang makan keropok lekor budak tu!hahhaaaahaha!

AkuMalas said...

@Everything's Everythings2 tahun macam tu la.Senaman dan makan betul..then minta bantuan trainer sikit2..lagipun aku join karate club..no problem mengenai trainer tu.HEhehe..

Encik H said...

owh..okey..aku dah tau apa IPGKS tu..hehe

AkuMalas said...

@Encik HHahahA! dengan tidak sengaja mengetahui nya! Hehehehehehe..

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...