AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Sawan + Histeria disebabkan BLOG!


Kejutan terhebat! Salam sejahtera kepada semua yang membaca atau terbaca blog ini! Alamak!!! Aku dimasukkan ke ICU sebab sesuatu telah menyerang aku di dalam blog.. maafkan aku.. Di sini ada penyerang-penyerang nya! aku hampir tumpas dengan rasa terharu.. sebab aku dah ada follower baru! yeay!!!


Come on lah main terjah terjah. Ini buka MELODI la! hahaha! come here!! mai sini!! AKU MALAS nak biarkan penyerang2 ni!! JOM aku Terjah u all sorang2!! TERJAHHHH!!!! di bawah merupakan antara target ku terjah!! ( aku akan follow la ) Yang lain tu aku cuba kesan blog u dulu ok?hehehe..thanks 4 follow me.. terjah me..





Well Thanks 4 all, aku happy dapat u all jadi kawan aku dalam masa less ini 24 jam ni. Semua ni gara cik Moon Bulan Purnama yang berlagak macam Melodi tu! hahaha! Thanks 2 her. Well, c u all around! Selamat membaca blok di serata dunia web!! (^^) bye3!

9 Comment:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Ngeee~ aku tumpang gembira..bila kau rasa gembira...selamat berblogging! Seronok kan dpt kengkawan blogger nie...
Dah tu pe lagi....jom terjah yg lain pulak!

Hnahdy said...

nak terjah juga...yeehaaaa

Everything's Everythings said...

Owh aku tau blog Shinji jer..
nnti ad masa aku terjah yg lain2

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanHahaha!terus ada la segment terjah. ni angkara insan yang bernama CIk Moon ni lah!hahhaaa! (^^) memang best juga share info dan pengalaman melalui blog..

AkuMalas said...

@HnahdyEdisi terjah! memburu blogger dari IPG! kan?hahaha!

AkuMalas said...

@Everything's EverythingsMutual blogger la.hahaha!kita cari yang menarik dan ada ceriter..then follow.best!!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

@AkuMalas
Ini laaa salah satu cara menaikkan traffic blog n menambah follower..

AkuMalas said...

Owww.. dan jangan lupa..cara menghargai blogger2 yang suka cubit2 kita dalam blog!hahaha!

shinji izac said...

hahah...
thnks kat kat moon la sbb kasi link blog kau.. :P

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...