AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Istemewa Google 15 Okt (TODAY!!)

Hello!! Salam sejahtera kepada semua pembaca yang sengaja membaca or tak sengaja membaca penulisan si pemalas ini. Ok!! Kemana aku selama beberapa hari ini? menghilang diculik saat yang bergelimpangan di sekitar ku? NAnti aku ceritakan kemana aku menghilang seminggu ini. Hehehehe!! Nantikan enteri seterusnya! 

Ok hari ini Google menyediakan sesuatu yang istemewa!! Sedang2 aku a.k.a Chrisroyston Bakum melayari internet di dalam IPGKS Miri, aku terlihat sesuatu yang menarik! Anda kenal En. Winsor? Beliau adalah insan yang sangat special! tanpa beliau, Disney dan gang Mickey mereka  tidak akan ditonton dalam format kartoon yang kita hayati sebelum ini. Ok!! nanti cerita mengenai beliau! kita hayati apa yang google persembahkan hari ini.





En. Winson McCay merupakan serang perlukis kartoon yang lahir pada tahun 26 Sept 1869 dan tiada pada 26 Julai 1934. Beliau yang memulakan animasi agaknya! Beliau sangat terkenal dengan kartoon Little Nemo. Nak tahu lagi mengenai beliau? Klik sini.



5 Comment:

eza miza said...

tadi pon baru lepas main2..hehehe..

AkuMalas said...

@eza mizaHehehe,suka dengan idea Google kan?

Encik H said...

erks..xdapat first..grrrrr

Encik H said...

hahaha..comel la dia buat..

AkuMalas said...

@Encik HHehehhee~lucu la! Sampai ke hari ni u nak jadi yang pertama yer.. U ni!! membuatkan aku terfikirkan sesuatu!hehehehe~

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...