AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Kambar Kucing rawak

Sedang aku berjalan-berjalan di sekitar kawasan IPGKS Miri, aku terserempak dengan beberapa ekor kucing. Aku sememangnya peminat haiwan yang kiut seperti kucing ni. Maka dengan rela hati aku mengambil gambar mereka tanpa mengenakan sebarang caj.
Jangan risau, kamera yang aku gunakan ini bukan kamera yang menangkap kelajuan. Payah juga kalau aku ada kamera yang dapat tangkap kelajuan kereta dan moto.. apa lagi orang yang berjalan kaki melebihi had laju pun aku nak tangkap gambar!Hahahaha.. ok, stop dulu merepek. Jom hayati gambar kucing yang happy dan hidup bahagian tanpa terikat dengan undang2 yang mereka rasa merepek.






Sekian sahaja untuk kali ini, semoga anda semua bahagia di samping yang tersayang. Kalau tak ada yang tersayang lagi, carilah satu yang akan memenangi hatimu. Kalau belum sedia, tak apa.. Aku harap anda bahagia di samping laptop tu. HAhahaha! :) Enjoy ur day! bye3.

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...