AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Komik kucing liar + Gambar (Kucing yang merempat di luar asramaku)

Salam sejahtera kepada anda semua. Malam yang jiwang ini aku nak post gambar kucing yang selalu bercanda denganku di luar jendela asrama IPGKS Miri. Nama kucing ini A'boy. Malas nak cakap panjang... saksikan gambar yang aku ambik ni. (^^)

Inilah kucing yang panjang umur dan tiada rumah. Dia ni manja, kenapa aku panggil dia liar? sebab dia ni kuat gaduh dengan kucing dan anjing yang kacau tempat dia! WoWmeoww!! Lu Tau? Ini Tempat Gua!! Tengoklah gambar machoo dia di bawah ni. Berteduh di kereta Kancil Fikri a.k.a kawan aku.

KUCING GANAS. WANTED!! ;-p

Pandai kucing ni ambik gambar kan? ok.. sekarang aku nak tunjukkan komik yang dia bintangi! hahaha! tak lawak pun.. cuma lawak bagi keturunan kucing jer yang rasa ini lawak. Jangan risau.. tiada unsur 18sx. Sebab, ini kucing.. Tiap hari tengok kucing.. Kucing pun mana ada pakai baju.. tak kan la pelik baca komik di bawah. Apa tunggu lagi, jom baca.


Hwahahaha! sampai tergoyang kaki begitu sekali dia ketawa!!wakakakakaa!!aku pulak yang nak terkencing ketawa dengan telatah kucing ni. Dah lagi..aku nak tidur ni.. mengantuk la.. mengantuk sambil menguap macam kucing dalam gambar di bawah.. Good Night semua.


 Bye3 ( =,=") jumpa lagi esok.

20 Comment:

Jna marcello said...

ƪ(°͡▿▿▿▿▿▿°")͡ƪ grrrrrrr
Muka kucing tu x cool langsung! Heeee

Everything's Everythings said...

Hahah takut plak tgk dia menguap tu ;D
mcm nk makan org..

Encik H said...

18sx nih..hahaha x_X

nur anis said...

hahaha..sabor je lah.....

AkuMalas said...

@Jna marcello Kucing ni tak cooll.. maklum lah..dah tua.. ==" tanks 4 comment ^^

AkuMalas said...

@Everything's Everythings Hehehe,sempat ambik gambar dia menguap kan?hehehhe. (^^)

AkuMalas said...

@Encik H Ahahaha! 18sg pun ada. Ganas la kucing ni! :-)

AkuMalas said...

@nur anis ==" kucing tu kirim salam. dia kata, akan buat muka sabar lepas ni.Hehehe.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uiii muka ganazzz niee.... ni kira taiko laa nie.. haha

Hnahdy said...

kalaulah A'boy bleh baca entry ni.. apa yang dia akan buat..huhu

eenie minniey said...

hhahaahah pandai jgak kucing ni ketawa ek,haha cer bawak kucing ni p odition,kompem dapat jdi hot setaf :D

SHAHZEE said...

aduyaii kucing muka gangster patut la boleh lawan ngan anjing..
yg cari telur 2 mmg kelakar gile hahahahahahha

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanYa!hahaha!tengok la mukanya..banyak calar.hehehehe.

AkuMalas said...

@HnahdyEntah la..tentu dia cakar belakang aku kot!aduuuiii!!!

AkuMalas said...

@eenie minnieyHehehhe,Tengok lah!bakat kucing ni!hehehe..masuk reality show la kucing ni nanti!hahaha!

AkuMalas said...

@SHAHZEEYa!!terkejut hari tu aku melihat dia kejar anjing yang makan sampah tepi asrama! lari anjing tu!mungkin dah kena cakar.. Telur?!! telur apa? kekekekkee! Oh!! telur itu.. hWahahah! (^&^)

shinji izac said...

rasanya kau dah patut buat spender tuk kucing tu..
hahaha...
tak senonoh... LoL :P

AkuMalas said...

@shinji izac Aku nak derma spender aku kat kucing ni..tapi masaalahnya..spender aku cukup untuk jadi baju kucing tu!!! OMG!!! (OoO)

aswadz said...

muka kucing tu nmpk garang giler.

AkuMalas said...

@aswadzGarang sebab lapar agaknya.Hehehehe. :) Thanks 4 comment. ^o^

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...