AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Kucing Brutal

Salam sejahtera kepada anda semua yang sedang membaca blog ini. Sorry yer, tak dapat tulis entri panjang2 sebab buat assignment ni. Dapat saya simpulkan berkaitan tajuk di atas bahawa, Kucing sememangnya sangat brutal!! sebab saya suka kucing dan kucing yang brutal ni! dapat menenangkan aku dengan perangai manja tahap brutal mereka dan rasa nak picit2 jer kucing2 yang ada di dunia ni!

Aku ni peminat kucing, mana2 ada kucing kalau dapat aku akan tangkap dan pegang..belai dan usik!hahaha! Kucing ni best la.. biar pun dah beranak 10 ker..masih nampak cute! hehehe!


Kalau geram sangat tu rasa sentiasa nak kacau jer kucing yang sedang lepak di luar rumah tu! macam mana nak kacau? sergah jer.. main jer..kacau ekor dia.. hehehe!kucing..oh kucing.. sangat manja dan cute.. tak kisah la kau tu gemuk ke or gebu.

Kalau kita sergah kucing tak apa la kalau kucing tu ok.. bayangkan kalau kucing tu ganas dan brutal!! dan pandai pakai senjata api!! alamak!! habis la kita!


Sekan saja! hehehe.. selamat menjalankan tugas kepada yang sedang bertugas. (^^)

15 Comment:

SaddLone said...

hahaha brutal !

Everything's Everythings said...

Hahaha kadang2 takut juga dgn kucing liar ni ;P
nk bgi makanan dia buat bunyi2 garang kt kita..
tpi nk buat mcm mana kan? kena lah berbuat baik dgn binatang ni ^^

Fiza Suhaimi said...

assalamualaikum :)

entry ni membuatkan fiza ketawa sensorang.. heheh..fiza pun pecinta kucing jugak! comel comel je..

shinji izac said...

kalo kucing brutal,
bila kita kasi tulang ayam,
mesti diorg nk demand lagi,
nk chicken chop..

jenuh nak beli plak =="

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha...

aku pon suka kaco kucing.. tapi xde laa buat jahat kan..

Encik H said...

aku kadang2 suka jugak kacau2 kucing ni..tapi kadang2 aku cepat geli..contoh la kalau tiba2 kucing lompat atas riba aku, kompem aku melatah..

tapi..aku agak pantang kalau kucing kacau aku makan..dok gesel2 badan dia kat kaki aku..sabo jer la..grrrr

AkuMalas said...

@SaddLoneHahaha!uhhh!! BRUtalzz!!

AkuMalas said...

@Everything's Everythings Kalau yang sangat garang tu pun payah juga kan? Cari yang manja2 la..

AkuMalas said...

@Fiza Suhaimi Salam sejahtera :) Hahahahha! Aku peminat kucing!hehehe,tetapi kalau geram tu..memang rasa nak peluk sampai penyek juga la kucing tu. :)

AkuMalas said...

@shinji izac Alamak!mangada juga kucing yang u sebut ni?!! chicken chop dia minta lepas tu?!! kalau Mc D?!! alamak!

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanJangan kasar dengan kucing.. sAYANGGGgggg kucing!heheheh.. time pagi, selalu duduk tepi aku.. minta breakfast sama2.kiutnyerr mata dia merayu rayu minta biskut!

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanJangan kasar dengan kucing.. sAYANGGGgggg kucing!heheheh.. time pagi, selalu duduk tepi aku.. minta breakfast sama2.kiutnyerr mata dia merayu rayu minta biskut!

AkuMalas said...

@Encik HHahaha!melatah gitu?!! hahaha! kalu dia gesel akki tu..tandanya dia nak minta makanan..kalau aku..aku biarkan dia tu..sampai dia naik atas peha dan mengiau!baru aku bagi makan..hehehe.,.KIUT!

shinji izac said...

huh, memang kene ketuk la kucing tu kalo duk demand nk McD plak... hahaha

AkuMalas said...

@shinji izacHahhaa!kucing orang kaya pun tak demand benda macam tu!hahahaha! Jangan diketuk..tak elok..kesian pada kucing tu.. Beri mandi jer!! Kucing kan benci air.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...