AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Manusia kerdil di bawah langit

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog ini. Hari ini aku nak kongsikan gambar langit yang aku saksikan di dunia ini. Seronok juga bila membuang masa menghayati bentuk-bentuk awan, memandangkan aku sedari sudah sekian lama aku lama sudah tidak mendongak ke langit.






Untuk pengetahuan anda semua, gambar-gambar ni adalah gambar di sekitar aku di sini iaitu di miri, kecuali gambar rumah panjang tu jer yang bukan di Miri. Thanks sebab lepak di sini. Bye3. :)

4 Comment:

Encik H said...

awan memang cukup cantik..malam semalam bulan terang, awan waktu malam tu nampak sangat menarik..

AkuMalas said...

@Encik H Thanks sebab comment. Sorry Encik H. aku agak busy dengan Ujian hujung penggal ni. Hanya post2 benda yang suam2 jer.. tak dapat benda yang hot2.. HAhaha! Ok, Mengenai awan tu, aku suka suasana senja dan awannya. :)

Hnahdy said...

cantiknya.. macam2 bentuk

AkuMalas said...

@HnahdyCuba cari bentuk kucing dan beruang!hehehe.. tak ada la..nanti cuba tangkap gambar awan yang unik. :)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...