AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Nota2 Cute Exam Aku!

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog ini! entri sebelum ni adalah mengenai Minggu Exam kan? Kali ini aku nak berterus terang, aku bukan jenis yang suka membaca lama. Nanti setan bergayut kat mata aku. Rasa berat pulak mata.. then setan bergayut kat leher aku..terangguk angguk mengantuk pulak! Agak stress juga kan study ni?


Maka aku mulakan study aku dengan berdoa. Dengan izinNya aku pun telah terfikirkan bagaimana mambuatkan proses aku study ini lebih enjoy dan tak mengantuk! Dan terhasillah beberapa keping nota bergambar. 














Dah dah dah!! aku nak melukis ni!! release tension!! nak exam.. kena la happy selalu! jangan paksa diri sampai terkeluar otak sebab stress tahap gaban!hahaha! Jangan la sampai lupa call parents, minta doa dan minta berkat. ok? Sekian saja!! LUV U ALL!! BYE3!!


6 Comment:

Cikgu Ma said...

gud luck ^_^

AkuMalas said...

@Cikgu MaThanks, so happy ada org wish dalam Blogspot ni. :) Have a great day cikgu!

Evagurl Izma said...

walaupun aku cikgu tapi aku tak pernah suka exam.

bahaha XD

AkuMalas said...

@Evagurl Izmaaku pun x suka exam ada asalnya, tapi sejak dah berjinak dengan Blogspot ni..aku rasa exam tu makin seronok!sebab aku dapat luahkan idea dengan lantang!Terima kasih Blogspot!haha!alamak macam promo jer..

Hnahdy said...

nota bertaip ek.. selalunya nota tulis tangan.. :) apa2 pun gud luck ye.. cayok cayok

AkuMalas said...

@HnahdyHehehe,thanks kakak senior!hahaha!yup..bertaip. kalau bertulis aku malas nak bazirkan kertas. Dah bertaip, just print jer untuk fail. (^^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...