AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 10: Mr. Eyebrow lagi dah!!

Salam sejahtera kepada semua. Lama dah aku tak masukkan banyak entri dalam masa sehari. Jadi Hari ini aku nak share beberapa lukisan aku yang hodoh macam lukisan budak2 ni!hahahhaa! Lama dah x lukis Mr.Eyebrow! Jom kita hayati makna gambar tersebut.

Jangan mencabut nyawa sendiri. Hargai nyawa.

HAhahhaa! Stress bebeno la gambo ni!

Awas!! hati2 bahaya ada di mana2! termasuk di kawasan riadah memanah.

Ni kes tak pandai pakai sudu garfu*k ni.

Memekik sendiri2 di rumah dengan set audio pun kekadang best. Jangan sampai krem leher tu!

Ni la yang aku lukis guna perisian Paint dalam laptop. Kalau boring dah melukis guna laptop, pen juga akan jadi mangsa. Biasanya aku suka menulis sajak dan melukus. Kalau boring sangat aku akan main gitar atau piano. Bergantung la kepada mood. Kat bawah antara kerja aku time boring, sebab u all dah tengok lukisan hodoh aku, apa kata aku persembahkan lukisan yang kurang hodoh pulak, sebagai tanda hormat pada u all. Kalau ada yang baik, mesti ada yang buruknya..baru seimbang. HAhaha!

Ni pulak kerja berkhayal, ada aku post bebrapa idea, antaranya pada post ini.

Ni kerja menconteng badan pulak. Ada dalam post aku ni.. klik sini

Gambar di atas adalah hasik kerja time boring2 dalam kelas, lukis sekejap2 then beri perhatian balik kat cikgu. X la berasa bosan, rasa lebih seronok belajar. Pernah aku post kat "Cikgu lukis macam budak". Sekian sahaja untuk kali ini.Lop u all, Bye3!

2 Comment:

Encik H said...

aaaa..yg entry gambar kepala bawang tu mana? hahaha

AkuMalas said...

@Encik HEh?? ingat lagi lah Encik H tentang entri tu! Happynya!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...