AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 6. Mr.Eyebrow or.. Crazy Panda?!!

Salam sejahtera kepada semua yang membaca Blog aku malas kali ini. Well, biasanya Mr. Eyebrow akan muncul pada hujung minggu. Kali ini, makluk lain pulak yang mucul!! hahahaha! Mungkin musuh ketat Mr. Eyebrow kot. Atau Binatang peliharaan dia! yang pasti perangai mereka hampir sama. Apa tunggu lagi, jom tengok gambar ni. :)

Panda takutkan orang

Panda pukul orang

Panda tak nak ke zoo

Panda pukul pelawat zoo yang jahat

Panda vs Pemburu Haram

Panda adalah haiwan yang kiut dan hampir pupus. Tak terfikir juga bahawa panda akan menjadi ganas. (^^) Sekian sahaja.

12 Comment:

Everything's Everythings said...

Uish ganasnya MR Panda tu..
sian kt Mr Eyebrow xD

Encik H said...

hahaha..comel betul panda kau nih..

AkuMalas said...

@Everything's Everythings Ya lah.. hmm.. ni idea hujung minggu dah!hehehehe..

AkuMalas said...

@Encik HOps!! comel! hahaha! saya pun rasa perkara yang sama. (^^)

shinji izac said...

hahha...
bukan ke panda nie jenis slow motion je :P

tingat aku kat kungfu panda :)

AkuMalas said...

@shinji izacHahhaa!memang slow panda sebenarnya. Tapi teringatkan kungfu panda..suka juga layan movie tu!hahaha!

shinji izac said...

eh, dah tukar profile pic laaaaa... :P

AkuMalas said...

@shinji izacYAaaaaaaaaaaaaaaaaa!! hahaha! tak nak pakai yang lama tu!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uiii ganazzzz....

Hnahdy said...

selama ni hana tengok panda yang comel2 ja.. kat entry ni baru tengok panda ganaz

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnan Panda ni marah sebab ada orang memburu panda! (>.<)

AkuMalas said...

@Hnahdy Hari tu ada tengok dokumentari..panda makin pupus..sebab habitatnya dimusnahkan.. sedih.. (=.=)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...