AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 7. Panda tak kan pupus!! bersama Mr.Eyebrow

Salam sejahtera kepada semua yang membaca ruangan blog pemalas ini kali ini. Ok, doa-doakan agar aku makin rajin yer.. hahaha!kali ini aku benar-benar marah la bila ada orang rosakkan habitat panda dan bunuh panda. Haiwan yang kiut tu dah nak pupus! Panda ni bukannya rajin beranak pinak.. Apa yang harus kita buat? kita kena jaga panda!! Ehh.. kat kita sini bukannya ada panda pun dalam hutan.. x apa, tolong berkempen untuk pihak panda jer la.. hahaha! Ok, jom kita lihat.. lukisan aku. HEhehhe..

 
Panda mematahkan badan pemburu!! wahh!! takutnya!!

 
Hey, pemburu.. jangan cari pasal dengan panda!

 
Panda marah bila melihat statistik keturunanny di dalam internet.

 
Ooo.. Berani kamu memusnahkan tempat aku tinggal!

Hehehe, ye la.. time hujan-hujan macam ni di IPGKS Miri, terasa sangat rindu pula nak balik kampung, Teringat juga kan habitat panda..eh!!habitat asal aku..hahaha! Thanks 4 reading my blog yang malas. (^^) Bye3. 

8 Comment:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhuhuhu bertambah ganazzz nie.. haha

shinji izac said...

ngeri la aku nengok panda tu...
bengis macam kau..hahaha

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnan Adud, jangan nangis!! hehehe..ganasnya bertempat..hehehe.

AkuMalas said...

@shinji izac AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAA! bengis macam aku ker? hehehe ngeri? cuba lihat www.kari-ngeri.com hahaha. suka lepak kat sini. :-)

shinji izac said...

jangan sebut laman web tu..
loya tekak aku nengok nya... hahaha

aku rela tengok badan kau dari aku nengok badan yang tak lengkap tu :P

Hnahdy said...

panda semakin bermaharajalela :P

AkuMalas said...

@shinji izac Omg..omg.. jangan sebut mengenai badan yang tak lengkap! Gerunn!!! wow... tapi ketagih dah tengok web tu..hehehe! Tengok badan aku macam menghayati Yamaha!hahaha!

AkuMalas said...

@Hnahdy Seharusnya!sebab panda kan baik.. (^o^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...