AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 8: Mr.Eyebrow dan 3 perkara yang aku x ingini!

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog si pemalas ni. Aku ni malas, betul.. pagi tadi.. nak bangun bukak mata pun orang yang tolong bukakkan mata..nak berus gigi pun orang yang tolong!! Kecuali cebok lepas buang air besar jer aku sendiri yang buat.. HAhahaha! Ok, sebenarnya kemalasan aku ni tak la teruk sangat, sebab study di IPGKS Miri ni, membuatkan aku lebih rajin dan tahu berdikari.

Ok, berbalik dengan topik di atas! apa 3 perkara yang aku tak ingini?!!! jom, Mr. Eyebrow akan jelaskan dengan mudah melalui gambar. 

 
Time jalan2 di taman dengan baju yang cun dan muka yang jambu, tiba-tiba. MALANG TIDAK BERBAU!!! akhirnya berbau juga.. (=.=)

 
Air tak ada.. TOILET PAPER PUN TAK ADA!!!  Arrrggghhh!!!

 
Jerawattttttt!!! I hate u bila u muncul time aku nak turun Dinner!! 

HAhahhaa, ini adalah luahan kawan aku, bukannya aku.. aku ni malas nak marah-marah dan merungut. Aku biarkan Mr. Eyebrow yang merungut untuk aku melalui gambar. Hehehe, semoga happy di hari Rabu ini (^^) Bye3!! 

10 Comment:

Encik H said...

first!!

Encik H said...

alaa..rasa macam bukan first jer..grrrrr

errr..rabu? tapi date entry ni tuesday, 9 oktober 2012 kan? aku konfius..-_-"

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hahahahaha... itu laa yg selalu terjadi wlpun kita xnak terjadi.. muahahaha

shinji izac said...

hahaha...mcam malang je kisah kawan kau tu...

AkuMalas said...

@Encik HhAHAHHAHAAA!! Still!! u r the first one!!! hehehehe!!

Encik H said...

pasal komen aku yg kedua tu..selasa ke rabu?

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanHehehe,kena banyak bersabar la dalam menghadapi pelbagai jenis dugaan. :)

AkuMalas said...

@shinji izac Hehehe,memang malang pun,tapi.. dia kata..malang tak kan selama lamanya.esok confirm a better day. (^^)

Hnahdy said...

bab jerawat tu malang betul

AkuMalas said...

@HnahdyYa.. kekadang jerawat boleh menjelma tiba2..semalam tak ada..hari ini ada pulak! walaupun muka dijaga.. ni nak guna Produk kecantikkan ker? HEhehe..Thanks 4 comment here. :)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...