AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 9: Mr. Eyebrow dan 3 perkara yang tak dijangka

Salam sejahtera kepada anda semua yang membaca blog Aku Malas ini. Kali ini aku nak kongsikan tiga gambar Mr. Eyebrow yang membuatkan aku senyum sendiri. Ia mengenai tiga perkara yang aku tidak harapkan terjadi dan kalau terjadi... OMG!!! ia akan membuatkan aku ternganga lalu mengenangkan nasib diri ini. hahaha!! jom lihat gambar beliau!

 
Saat mengunyah buah kegemaran tiba-tiba terlihat sesuatu bergerak pada buat Tersebut!! OwwwWWWw!

 
Sedang relax, time nak duduk.. terasa tapak tangan ini licin semacam! EhhhhHHhh!! Apa ni?!!

 
Mengetuk paku untuk perabot.. Tok!! Tok!! Tok!! CrackkkkKKkKKK snap!!!! Owch! bukan bunyi tukul lagi tu! lain macam dah bunyi tu, macam ada benda hancur dan patah!! dan jeritan!!! hahahha!!

Sekian sahaja dari Aku malas kali ini. Ye la, banyak perkara yang tidak kita duga boleh berlaku. Jadi mulakan hari kita dengan doa dan fikiran yang positif. Sekian. (^^)

13 Comment:

Encik H said...

jeng jeng jeng jeng~
jeng jeng~~~

Encik H said...

hahhaaha..gambar yg ketiga tu lawak..aku yg tengah taip ni pun macam boleh rasa sakitnya bila terketuk kuku sendiri..

AkuMalas said...

@Encik H Jeng jeng jeng~ hehehe!! En.H selalu jadi yang pertama!hehehehe!! Oh, gamabar ketiga tu? aku pernah mengalami! Ungguuuu jariku! (=.=)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ouuchhhhhh...kalo terketuk tangan sendiri... aiisshhhh..... huhu

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanYa, memang sakit. Kekadang time konfident tu..boleh terjadi juga kemalangan..

ellynadyra said...

semua pernah kena kat aku...best gila ok!
salam kenal!

AkuMalas said...

@ellynadyraHello!hehehe..betul ker? hahaha!sorry sebab x update blog minggu ni. Nanti aku lawati blog u. :)

hainom OKje said...

versi pompuan tak de ke?

Jna marcello said...

hahahahhaa sampai cam tu sklai kening nye!! tp pix ke3 tu mmg da dpt rasa dahh kesedappan jari yg terkena tukul tuuu YUMMY~!!

AkuMalas said...

@hainom OKjeAku akan fikirkan.. idea ada.. tapi wataknya..hmm.. panda dah ada.. Mr.Eyebrow dah ada.. Cik.Small Eye kot?hahaha! Thanks 4 da idea. :)

AkuMalas said...

@Jna marcelloHahahah!yang ke tiga tu...aduiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! sakitttt wa!!!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

@AkuMalas
haah... kalau time konfiden tu... mmg selalu terkena balik laa.. haha..

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanTu la orang kata,jangan over confident.Hehehe,doa sebelum buat kerja..semoga selamat.. :)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...