AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Bangkit dari pertapaan yg sepi

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog aku yang amatlah malas ini. Bangun pagi time cuti hujung tahun pun malas..sarapan pun malas..semua terasa malas. Alamak..macam mana nak hidup kalau asyik malas macam ni kan? Hahaha! apa-apapun, aku tak akan malas untuk jaga mak dan ayah aku. Hehehe, ok lihat topik di atas tu.. BANGKIT DARI PERTAPAAN!! Sepanjang cuti ini aku telah bertapa di dalam bilik yang ku ibaratkan gua yg penuh dengan ilmu. Sekarang aku telah bangkit semula dan masuk ke dunia BLOGSPOT setelah lama bercuti!





Line x laju lah, lagipun idea tak muncul-muncul. Biasalah, bila aku yang malas ni meluangkan masa bersama keluarga yang tersayang dan jarang dijumpa memandangkan aku ni merantau di negeri orang untuk mencari ilmu.

Ok, salam pertemuan semula untuk semua. Dengan ini aku nak announce, bahawa aku akan post entri berkaitan dengan cuti aku di sini. Kan aku dah kata aku dah balik kampung tengok entri aku ini http://aku-lazy.blogspot.com/2012/11/part-11-mreyebrow-penipu-penipu-balik.html.


So, harap u all happy semua sepanjang blogwalking di dunia maya ini. Bagi yg sedang bercuti, selamat bercuti dan meluangkan masa dengan yg tersayang. (^___^)

3 Comment:

Hnahdy said...

lama gak betapa.. hana dah balik dari betapa pun,huhu

AkuMalas said...

@HnahdyAwal juga balik.x banyak cuti ker cikgu?

AkuMalas said...

@HnahdyAwal juga balik.x banyak cuti ker cikgu?

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...