AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Dapat rambut segera 1 minit pilihan Aku Malas


Salam sejahtera kepada anda yang sedang blog walking. hey hey hey!! sedang2 bercuti di Pakan Sarikei ini amatlah elok untuk kita fikirkan gaya rambut untuk tahun baru. Bagi aku, time cuti inilah untuk aku servis rambut dan kulit di rumah sementara menunggu tamatnya cuti dan kembali ke IPGKS Miri. Tapi sayang la.. entri kali ini bukanlah untuk lelaki melainkan untuk perempuan. X apa, rambut lelaki macam aku ni senang jer nak di fesyenkan, gunting tepi kiri kanan dan belakang jer. Terus jadi..kalau botak pun x apa. Hehhee.. Nah.. sila perhatikan gambar di bawah. Selamat mencuba!! Lelaki yg ada rambut panjang pun boleh cuba.


Sumber gambar: Laptop adik aku. Tapi u all boleh Googlekan " celeb easy hairdresser diy haircut " Harap u all dapat jumpa yg lain dan gaya yang berkenan. Bye3! (^__^)

6 Comment:

Hnahdy said...

wow mmg stail

elly nadyra said...

hahahhaha bleh cuba nih time2 boring dan time2 tak de duit nak potong rambut ekekekekekkee

AkuMalas said...

@HnahdyHahaha!x clear gambar tu. Tapi faham kan?caranya..Thanks 4 comment here cikgu! (^__^)

AkuMalas said...

@elly nadyraHahahhaa!sayangkan rambut jangan experement suka hati!hehehe.Thanks 4 comment here. (^^)

hainom OKje said...

He..he... boleh percaya tak ni!

AkuMalas said...

@hainom OKjeRasanya boleh la..kalau salah pun x nampak sangat, sebab hujung jer dipotong,hehehe.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...