AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Encik H ( penulis-misteri.blogspot.com ) yang Simple tapi kritikal


Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog ini. Cuba anda baca tajuk entri kali ini. Siapakah Encik H? Kalau nak tahu teruskan membaca yer.. mengapa anda harus membaca entri ini sedangkan anda tak berminat dengan tajuknya? entah..anda yang ingin terus membaca mengenai idea tajam si Encik H. Eh? dah makin berminat untuk mengenai Encik Misteri ini? anda nak tahu ke mengenai Encik H yang stylo menyuarakan ideanya dalam blog sempoi nya (bagi aku sempoi tapi entrinya x membosankan).

Ok, ini yang dapat aku katakan mengenai beliau. Dia ada banyak idea, rasanya dia ni suka perkembangan berkaitan isu global, berfikiran terbuka, slumber dan menulis blog yang kekadang lawaknya agak sinis tapi seronok dibaca. Blog beliau bersifat inner journal yang menyuarakan pendapat beliau. Ada gambar yang menarik kekadang simple untuk mempersembahkan ideanya. Ok la.. lihatlah sedutan di bawah ni, sebahagian daripada entri beliau. Hehehe.. simplenya tajuk tapi ceritanya wow. mempersembahkan http://penulis-misteri.blogspot.com/ a.k.a Encik H.



Sekian sahaja untuk hari ini. Jika ada rezeki aku akan post lagi entri baru, biasalah.. aku ni malas sangat dalam update-update blog. Kecualilah speed internet di sini ok.. rajin la sikit. Ni nak upload gambar 123kb perlukan masa 3minit!! apa lagi nak buka blog aku sendiri ni pun ambil masa 5minit loading.. What The Fish. Hehehe..sekian sahaja. Selamat menikmati hujung tahun. (^____^)


6 Comment:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

fuhh lama x singgah blog ni kot..hehe

Encik H said...

alamak..gambar yaya ada kat sini la..malu aku..hahaha

Hnahdy said...

mcm pernah dengar H ni

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanKalau kerinduan tu boleh lah singgah2 dalam blog beliau.

AkuMalas said...

@Encik HLalalala.. no comment!hehehe!

AkuMalas said...

@HnahdyBagiku Encik H adalah encik yg selalu comment awal..kali ini dia tewas sama Cik Moon!hahaha!Encik H yg rajin commen.Tu antara pendapat aku mengenai beliau. Hehehe.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...