AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 11: Mr Eyebrow time exam


Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog ini. Minggu Exam dah hampir tamat, so apa yang aku dan Mr. Eyebrow fahami mengenai makna ujian ni? Mari kita hayati beberapa keping gambar Mr Eyebrow.

Gambar 1:
 Sungguh yakin menjawab soalan! Walaupun x tidur semalaman, ajaibnya masih nampak bertenaga!

Gambar 2:
Ni la muka bila mendapati soalan yang keuar tidak ada kaitan dengan ulang kaji semalam.
Gambar 3:
Berjalan keluar dari bilik perperiksaan macam boss!! kalau siap awal dari orang lain. Apa lagi kalau itu adalah paper yang terakhir!

Gambar 4:
Di belakang kertas soalan, sempat juga melukis gambar kartoon bila boring sangat!

Sekian sahaja dari aku malas! Bye2. (^^)


2 Comment:

Hnahdy said...

hahaha pernah keluar awal untuk ujian kissm. yang lain xsuka keluar awal. sebab masa nak akhir2 nanti bleh sembang ngan kawan pasal tut....

AkuMalas said...

@HnahdySelamat malam! Owww... kira hebat la Cikgu ni!hahaha!laju nya.. bincang mengenai tut? Kalau aku keluar awal,aku akan rest awal dan belek buku sikit2..hehehe!x tahan juga duduk lama2 kalau dah siap dalam bilik perperiksaan, sejuk. (^^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...