AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Part 13: Mr.Eyebrow dan SMS nak jiwang

Salam sejahtera kepada anda semua yang meneliti dan lepak di sini. Aku telah diilhamkan oleh cerita dari Encik.H. Hahaha! Dia buat komik simple lah! U all nak tengok dia punya komik? klik sini.. SOALAN SUSAH BY ENCIK.H. Dengan itu aku akan buat pula komik aku punya kes pulak.. hahaha! Mempersembahkan Mr. Eyebrow!!!










Hahahaha!!! Selalu terjadi macam ni, sedang layan jiwang tiba2 celcom kacau daun!!OMG!! memang frust la bila aku tahu msg tu bukan dari si dia.. bye3.

Jom lepak kat blopger ini! kawan Gue!! yang menginspirasikan ceciter di atas.. Klik pada gambar di bawah.


atau balik ke laman asal AKU MALAS 


Aku ni baru jer habiskan ujian UAK (Ujian Akhir kursus) di IPGKS Miri. X usah lagi fikir2 soalan-soalan ujian, atau soalan ramalan. Aku bukan ahli nujum, dan aku x suka meramal.. Buat jer ujian tu. Now, Nak ready masuk sem 7 la ni! Sekarang, aku manjakan diri dengan blog ni la..hehehe. Selamat ber blog walking semua.

12 Comment:

Encik H said...

hahaha..aku selalu kena camtu..tengah tunggu sms someone, tiba2 celcom yg hantar sms bukan2..sakit hati..hahaha

aku pernah telefon celcom, mintak dia jgn hantar apa2 sms..then dia cakap, celcom boleh sekat sms2 camtu drpd hantar kat no aku, tapi at the same time, semua sms2 yg camtu aku xkan dapat, contoh sms drpd perbankan intenet..so kalau aku mintak PAC number, sms tu xkan sampai..

Aien Alien said...

adeh..sedih dan pedih hati kalau tengah layan jiwang dapat SMS macam tu. haha.

AkuMalas said...

@Encik HOwww.... macam tu,apa boleh buat.. memang bila2 masa jer msg tu boleh sampai. Kekadang time kita sedang syok layan sms,ada juga menyelit msg "ANDA TELAH MEMENANGI RM200000, SILA TELEFON KE..BLA..BLA..BLA" damn.. adakah privacy number kita didedahkan kepada mana2 syarikat yang cari keuntungan? adakah mereka membeli senarai number nombor pelangan dari pusat Celcom? tepuk dada tanya selera. Zaman moden, kita seolah-oleh tidak memiliki privacy.. Thanks 4 komen wahai encik H!! Izinkan aku buat entri mengenai Profil dan Blog Anda.

AkuMalas said...

@Aien AlienHahahha!mengamuk dear..mengamukkk!!! Tengah syok tu..tetiba ada sesi terjah dari Celcom.hahaha! Thanks 4 comment here.

Encik H said...

erkk..xkan la aku tak izinkan..hahaha

p/s: muhun taip yg elok2 jer..:p

AkuMalas said...

@Encik HMemeh arr... Aku selalu mengintai blog u.. memang leser juga mulut u..tapi benar juga perkara yg u kata tu.. seronok baca ur idea based on "lelaki sejati" punya fikiran.

Hnahdy said...

haha betul la. geram gak masa tu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hahahhaha... itu laaa yg selalu terjadi......

punya laa beriya tggu mesej seseorg... tup tup.. mesej lain yg sampai..huhuhu

AkuMalas said...

@HnahdyYa..dah menunggu sepenuh jiwa dan raga akhirnya benda lain yg datang.

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanitu la..kesiang juga rasanya pada insan yg pernah mengalami perkara sebegini.U pernah?!hehehe. (^____^)

elly nadyra said...

wakakkakakakaa aku pun pernah kena gak, rasa nak campak je hp dalam longkang, tapi kang kalau campak, kena beli hp baru lak kan wakkakakakakkakakka peace!

AkuMalas said...

@elly nadyraHehehhee.. jangan brutal banget ya!hahahhaa! Sabar je lah.. seharusnya kita dapat diskaun bagi setiap kekecewaan kita tu!hahaha! (^_^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...